Haul, czyli biżuteria z Katherine :)

Dziś doszło moje pierwsze zamówienie z hurtowni Katherine :) Czekałam na nie z niecierpliwością od kilku dni. Muszę przyznać, że właściwie ze wszystkiego jestem zadowolona - o ile wytrzyma jakiś czas, chociaż wydaje się, że nie będzie z tym większych problemów.





Co zamówiłam?

Zauważyłam, że wiele dziewczyn zamawia tam głównie pierścionki i kolczyki, ja postawiłam na naszyjniki. W większości jest to biżuteria stylizowana na stare złoto.

**************************** Naszyjniki ****************************


Zakochałam się w tych listkach od pierwszego wejrzenia i dlatego MUSIAŁAM zrobić zamówienie:) Są trochę sztywne, ale i tak bardzo mi się podobają.







Wieżyczka też jest duża jak dla mnie...no i na przodzie z plastiku, więc nie wiem jak szybko się porysuje.


**************************** Bransoletka ****************************


**************************** Pierścionek ****************************


Niestety co mi się nie spodobało na stronie raczej nie ma biżuterii na kimś, dlatego też nie chciałam brać pierścionków, bo jak się okazało (tak zresztą sądziłam) są w większości bardzo duże jak ten. Należę do osób którym podanie mniej więcej wymiarów nie daje wyobrażenia:) Pierścionek jest nieco bardziej fioletowy niż na zdjęciu.

PS. Właśnie zauważyłam, że na zdjęciach brakuje wisiorka z kotkiem i kolczyków kokardek. Zapomniałam ich obfocić, bo gdzieś się zawieruszyły wśród zamówień dziewczyn. Pokażę je może przy okazji kolejnych notek.

Jak Wam się podoba?

31 komentarzy:

  1. faktycznie duzy ten pierscionek, a chcialam kliknąc dwa...pewnie wezmę jeden, gdyby byl drobniejszy mialby wiecej uroku ;) ladne cudenka wybrałas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beautyandhairfashion pokazywała u siebie inne pierścionki-mniejsze, to zerknij do niej. Niestety większość wydaje mi się ogromna :(

      Usuń
  2. Mi tan z liśćmi akurat najmniej się podoba, ale ogólnie super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, bo dla mnie to był wielki must have:)

      Usuń
  3. mają bardzo fajną biżuterię w rewelacyjnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścionek i bransoletka oraz 3, 4 i ostatni naszyjnik najlepsze. ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważka, serducho i ośmiorniczka - sama bym je chętnie przygarnęła :) Szkoda, że pierwsze zamówienie mają od konkretnej kwoty :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna biżu <3 Listkowy naszyjnik uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałąm go mieć! A jak jeszcze go pokazałaś to już w ogóle.

      Usuń
  7. No wygląda cudnie:) Bardzo mi się podoba i nachodzi mnie na zakup:) kiedy następne zamówienie??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej nieprędko. Wybrałam praktycznie wszystko co mi się podobało.Czekam na jakieś nowości - ostatnio też się kilka pojawiło.

      Usuń
  8. Listki jak dla mnie nieco przyciężkie wrażenie robią ale może w realu jest inaczej. Reszta ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości są leciutkie. Dla mnie najbardziej nadają się do czegoś eleganckiego z większym dekoltem. Do bluzki na foto niebardzo, ale miałam w zamiarze robić wszystkie zdjęcia na sobie, a wyszło jak wyszło:)

      Usuń
  9. Wisiorek z aniołkiem i kluczykiem wygląda ekstra. Sama bym taki chciała:) Po raz pierwszy słyszę o tej hurtowni biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym żeby był bardziej sztywny i większy. W realu trochę mniej mi się podoba niż na foto.

      Usuń
  10. trzeci i czwarty naszyjnki + bransoletka - cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Serduszko, ważka i pierścionek-cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważka mnie szczególnie zauroczyła:D

      Usuń
  12. Podoba mi się ta ważka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ajć przygarnęłabym co nieco
    uwielbiam duże zawieszki na długim łańcuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi najbardziej spodobała sie bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam naszyjnik z listkami, ale ubolewam bo mnie okrutnie uczula:( Pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ważka oraz ośmirniczka.
    Jakie ceny? Nie chcę tworzyć konta bo i tak mnie kusi za bardzo:)


    P.S. Nie, nie, nie, nie mogę oglądać takich rzeczy bo już się zakochałam w w/w :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.