Sleekomania | Makijaż wykonany paletką Sleek Oh So special

Znacie pewnie już zabawę którą wymyśliła Agness pt. Sleekomania? Sama mam dwie paletki ze Sleeka, więc postanowiłam się zgłosić. Zabawa trwa już od 24 lutego, cóż, lepiej późno niż wcale..ale będzie trwała do 30 kwietnia, więc mam jeszcze trochę czasu żeby poszaleć. Nie ukrywam, że będzie to dla mnie dobra motywacja, żeby poprawić swoje fotki makijażowe.




Zasady:
 ● Wykonanie przynajmniej jednego makijażu każdym rodzajem paletki Sleek jaki posiadasz.

 Np.masz susnet ,wiec wykonujesz makijaż ta paletka i zamieszczasz na swoim blogu w tytule wpisując:
Sleekomania : sunset .Może być to nawet  kilka makijaży ta sama paletka. Kaidy makijaz zamieszczasz w osobnym poście.
● Jedna paletka-jeden post - jeden makijaż

● Zamieść  w swoim poście zdjęcie promujące zabawę, żeby jak najwięcej osób mogło wziąć w niej udział

● Umieść link do posta z informacja o zabawie.

● Możesz wykonać tyle makijaży ile chcesz, warunkiem jednak jest, aby zawsze były to cienie z  paletki sleeka* (czyli makijaż z wykorzystaniem cieni tylko z danej paletki, nie np. z użyciem dwóch czy trzech)

● Może to  być tylko makijaż oka lub całej twarzy.Ale nacisk kładziemy głownie na oko w celu zaprezentowania danych cieni sleeka.Reszta kosmetyków nie gra roli jakiej marki użyjecie.

● Czas trwania zabawy; od dziś czyli 24 lutego do 30 kwietnia
 
●  Zamieszczaj posty przynajmniej raz na tydzień lub częściej.To zależy od ciebie ile masz pomysłów , czasu i paletek :)

● zgłoś chęć udziału w komentarzu pod tym postem. Każdą dziewczynę która się zgłosi do zabawy dodaje do obserwowanych w celu śledzenia waszych poczynań makijazowych (oraz oczywiście te dziewczyny których blogi już obserwuje). By nie przeoczyć waszych makijaży możesz informować mnie dodatkowo w komentarzu zawsze pod moim bieżącym postem.
 
● Na bieżąco będę redagować posta w którym będę zamieszczać wszystkie wasze makijaże i opublikuje je po zakończeniu zabawy w jednym poście w celu podsumowania naszej sleekomani :)

●  biorąc udział w zabawie zgadzasz się na opublikowanie twoich makijaży w moim zbiorczym poście po zakończeniu zabawy


No więc na początek zmalowałam coś delikatnego paletką Oh So Special (dodam, że lubię ją bardziej od Au Naturel).


No i cienie których użyłam:





23 komentarze:

  1. Piękny makijaż, chciałbym umieć się tak umalować, niestety w malowaniu oczu cieniami jestem kompletnym laikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem lakiem w robieniu kresek, więc się nie przejmuj:) Chociaż biorąc pod uwagę jak malują się niektóre dziewczyny... nie będę komentować:)

      Usuń
  2. Fajny makijaż...ładnie podbija kolor Twojej tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Niestety zdjęcia nie oddają dobrze kolorystyki, bo normalnie był nieco ciemniejszy. No, ale pracuję nad tym.

      Usuń
  3. Też lubię tą paletkę, ale chyba Au Naturel u mnie wygrywa :). Fajny, delikatny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że ja ostatnio bardziej gustuję w delikatnych różach. Poza tym te najładniejsze cienie w Au Naturel to perełki, a ja używam głównie matów.

      Usuń
  4. ładnie :)
    wczoraj wrzucałam na bloga z użyciem tych samych cieni praktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę i czuję się wyróżniona :*

      Usuń
    2. Czytałam te wpisy o Sleekomanii i jakoś nie przyszło mi do głowy spróbować:) Aż do Twojego wpisu:)

      Usuń
  6. To moja najukochańsza paletka, a Ty uzyłaś 3 moich ulubionych kolorów :D
    Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobny gust, bo też je najbardziej lubię:)

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż, delikatny i subtelny :]

    OdpowiedzUsuń
  8. super, bardzo swiezo i delikatnie.Ciesze sie ze dolaczyłas! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny makijaż taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż :) no i bardzo ładne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje bardziej mi się podobają, ale to chyba reguła u kobiet:)

      Usuń
  11. Fajny makijaz:) i coraz wiecej ZA aby wyciagnac OSSdo uzytku;)
    Czekam na wiecej:)))
    Zabawa jest fajna propozycja tymbardziej, ze przy okazji odkurze palety, ktore leza...no i zadecydowalam z ktorymi pora sie rozstac.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo nie! Muszę mięć te palety...rewelacyjne kolorki i słyszałam, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny, delikatny makijaż ;)
    Też mam Oh So Special, więc może sobie coś jutro nią zmaluję dla odmiany :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.