Dodatki na bloga vol. 1- Gadżet z najczęstszymi komentatorami


Jak ustawić na blogu Gadżet z osobami najczęściej komentującymi


  • Standardowo wchodzimy w Panel sterowania → Projekt → Elementy strony i klikamy Dodaj gadżet. Z listy gadżetów wybieramy HTML/Java Script i ustawiamy w miejscu bloga w którym chcemy. Nadajemy tytuł, Najczęstszy bywalcy itp. według uznania.

  • Następnie otwieramy w oknie obok stronę na której znajduje się taki gadżet: KLIKZ tej strony również pochodzą screeny. Pośrodku strony mamy kod.

  • Klikamy w powyższy zaznaczony punkt, by móc skopiować kod. 
  • Nasz kod kopiujemy do dodanego elementu na blogu ( HTML/Java Script).
  • Następnie musimy go nieco zmienić w zaznaczonym miejscu:
Przykład: 
YourBlogUrl=http://www.bloggersentral.com  (Wpisujemy adres naszego bloga) 
&ExcludedNick1=Greenlava (Wpisujemy nick jaki ma się nie pojawiać w zestawieniu, np. swój)   
&ExcludedNick2=   
&ShowHowMany=10 (Wpisujemy liczbę w zależności od ilości komentatorów których chcemy widzieć).

U mnie to wygląda tak:
 YourBlogUrl=http://www.panna-kokosowa.blogspot.com
 &ExcludedNick1=Panna-Kokosowa
 &ExcludedNick2=
 &ShowHowMany=6

Dajcie znać czy tutorial się przydał :)



70 komentarzy:

  1. ja zainstalowałam u siebie ten gadżet kilka dni temu, ale na szczęście poradziłam sobie bez większych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zna angol to nic trudnego :)

      Usuń
  2. ha! jestem top spamerem ;d chyba trzeba to oblać!
    przydatne info, może zamontuje u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrywasz zdecydowanie w rankingu :D To co, po kielichu, czy lampce wina? :P

      Usuń
    2. jak na prawdziwe damy przystało lampka wina ;)

      Usuń
  3. Mnie się udało jakiś czas temu, ale co ja się z tym nie namęczyłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ustawiałam to kilka razy i też nie zawsze wychodziło :P

      Usuń
  4. U mnie tej widget pokazywał wartości jakie chciał ... Jako typowy umysł ścisły nie mogłam przejść obok tego obojętnie i go usunęłam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziś u mnie LinkWithin pokazuje inne blogi, więc nic mnie już tu nie zdziwi.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie widzę u Ciebie w ogóle takiego gadżetu?

      Usuń
    2. No własnie ;/ nie ma :(

      Usuń
  6. Mi pomogla z tym Hair Care, tylko mimo, iz jestem wpisana to nadal sie wyswietlam na liscie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wpisana identycznie? Z małych liter? No i jako nick?

      Usuń
    2. tak, mam wpisane: eve a i tak mnie wyswietla :/

      Usuń
  7. oo może kiedyś zrobię to u siebie, jak będę miała natchnienie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuuu jestem w Top Spamerach:D:D:D: Ale fajno:D

    OdpowiedzUsuń
  9. wytłumaczone łopatologicznie - super

    angielski znam, ale i tak bym miała problemy, bo nie znam się na html :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita!! Szukałam tego masę czasu!! :):*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za ten wpis, ostatnio chciałam zrobić coś takiego u siebie ale a chiny nie potrafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Działają, działają:D Jeszcze raz dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze pomyśleć nad wstawieniem tego, świetna instrukcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno się komuś przyda :) Warto też dopisać Anonymous do nicków, które mają się nie pojawiać.

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki:*
    już dawno chciałam dodać ten gadżet, ale jakoś nie potrafiłam;/
    z Twoją instrukcją było to bardzo proste:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatne! Dziękujemy ^^ Na razie dopiero zaczynam blogowanie, więc mam mało komentatorek, ale przyda się na przyszłość ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydało się! Dzięki :*. Jesteś wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie, że to napisałaś :) to bardzo sie przyda !
    mogłoby być więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. huraaa udało mi się :d dziekuję :**
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad kolejnymi postami:)

      Fajnie, że się udało.

      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Nareszcie mogę to zainstalować!!! Wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uh dzieki Tobie ogarnełam ale tez niektore dziewczyny maja w innym wygladzie ale to kiedy indziej ogarne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydał się, właśnie sobie taki gadżet ustawiłam na blogu, dzięki wielkie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki Dzięki dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Super przydatny post, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. na prawdę super tutorial :) wcześniej szukałam - znalazł jak zrobić ale było to tak skomplikowane , że odpuściłam ale potem wpadłam na twojego bloga ....
    dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny gadżet :) zainstalowałam, jednak co ciekawe ilość komentarzy spada, tzn. jedna osoba, która miała wczoraj 60 komentarzy, dziś ma 58? też tak macie? czy może licznik obejmuje jakiś okres czasu? chociaż w kodzie nic takiego nie widać

    OdpowiedzUsuń
  27. ufff i ja skorzystałam... dziękuje

    mam pytanie, czy mogłabym wyeliminować fakt pojawiania się mojego nicka na liście?

    (czy możesz mi odpisać u mnie?)
    http://strawberryfasionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ahh... czy mogłabym prosić o pomoc przy umieszczeniu odnośników do podstron ?

    OdpowiedzUsuń
  29. super zaistalowałam oby dwa gadżety:) jesteś boska!
    jeszcze by się przydał taki licznik online na stronie ile jest osób:)

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja nie mogę u siebie tego zainstalować, nie działa;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Udało mi się za pierwszym razem :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję, bardzo się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja cie udało się :)
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuje za pomoc :P
    zapraszam cie również do mnie na moje powitalne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też skorzystałam :) dziękuję bardzo - wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  36. skorzytstałam , keidyś juz chciałam dodać tą aplikacje ale nie umiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Trafiłam na Twojego bloga szukając tego gadżetu. Bardzo przydatny post:) A przy okazji blog mi się spodobał i go zaobserwowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy:) Pozdrawiam i zapraszam częściej

      Usuń
  38. Bardzo dziękuję za kursik... bo to fajny gadżet jest. Dobrego dnia. Ala

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo przydatny post, natomiast chciałabym wiedzieć czy da się tak ustawić, że co 7 dni bedzie sie resetował i liczył od nowa ... ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Dużo szukałam no i długo aż do Ciebie trafiłam i się w koncu po mojej myśli udało! :) Super!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć! Mam pytanie - ustawiłam widget zgodnie z Twoimi wskazówkami, ale mam jeden problem - nie mogę usunąć z listy top komentatorów siebie czyli INFINITY BLOG. Wpisywałam do htmla swój nick na różne sposoby, tj, razem, osobno, z kropką i nic...
    Dzięki za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wpisałaś identycznie jak masz z dużych liter? Prześlij mi kod na maila to sprawdzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałam po raz ostatni i udało się:) Dziękuję serdecznie za chęć udzielenia pomocy:*

      Usuń
  43. w końcu poradziłam sobie z tym :) hihi dziękuję i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo Ci dziękuję :)
    Przejrzałam dziesiątki porad i nie mogłam zrozumieć o co chodzi.
    Całe szczęście trafiłam na Twojego posta :)

    http://avonlubelskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. A da się tak zrobić żeby zliczał tylko z okresu jednego miesiąca?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.