11 QUESTIONS TAG

Zostałam oTAGowana aż 8 razy :) Przyznaję, to najcięższy tag jaki był, jesteście gotowe na 88 pytań?:) Wszystkie będą pojawiać się co jakiś czas, żeby Was nie zanudzić. Dziś tylko 11.




Zasady: 
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Tagera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu. 
2. Następnie wybierasz 11 osób, które tagujesz i zamieszczasz linki do nich. 
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane. 
4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane, że zostały otagowane. 
5. Daj taga osobom, które jeszcze go nie miały.

Zostałam otagowana przez Agness. Dziękuję:)
 
1.Co najbardziej  lubisz w swoim wyglądzie a czego nie znosisz ?
Najbardziej lubię swój biust – to strzeliłam:) Najmniej chyba usta bo są niezbyt duże i niesymetryczne. Ale czy ich nie znoszę? Daję radę.

2.Jaki jest twój ulubiony szampon do włosów?
Chyba nie mam ulubionego, bo od niedawna stosuję te bez SLSów i stwierdzam, że takie mi służą. A przygodę z nimi rozpoczęłam całkiem niedawno dlatego nadal szukam swojego ideału.

3.Jestes spiochem czy rannym ptaszkiem?Ile godzin spisz w ciagu nocy?
Zdecydowanie śpiochem...Kładę się późno. Nie zasypiam wcześniej niż po północy, ale najdłużej zdarza mi się przesiadywać do 2giej. Śpię..poniżej tych standardowych ośmiu godzin, ale gdy tylko mogę lubię spać do południa.

4.Twoje najwieksze marzenie kosmetyczne??(np.zafundowac sobie zabiegi SPA)
Idealnie trafiłaś przykładem w mój gust:) Chętnie bym dała o siebie zadbać komuś innemu.

5.Bez nałozenia jakiego kosmetyku nie wyobrazasz sobie wyjscia z domu??
Nie mam oporów przed wychodzeniem bez makijażu i często to robię. Jeśli miałabym wybrać jeden kosmetyk, to byłby to pewnie tusz do rzęs. Ewentualnie gdyby to był zły dzień mojej skóry to podkład.

6.Ile czasu spędzasz codziennie przed komputerem?
Kilka godzin,ale to zależy czy mam akurat czas czy nie:)

7.Twój typ wymarzonego faceta( np.wysoki brunet o brazowych oczach)
Teoria a praktyka u mnie się różni. Zawsze lubiłam brunetów a mam blondyna:) Taka przewrotność losu, albo miałam kiedyś mylne poczucie o swoim ideale:)

8.Ile czasu poswiecasz co dzien rano na makijaz, i czy wogole sie malujesz na codzien?
Lubię się malować i robię to bardzo często. Czasu poświęcam tyle ile akurat mogę, dlatego potrafię się malować godzinę, ale zdarza się również 5 minut, bo akurat muszę JUŻ wyjść.

9.Na jakiego typu notki zwracasz najwieksza uwage podczas przegladania blogów?? (np.makijaze krok po kroku)
To mi się zmienia z czasem. Obecnie oglądam głównie notki o naturalnej pielęgnacji włosów i półproduktach. Uwielbiam notki o organizacji kosmetyków i przestrzeni życiowej blogerek. Poza tym gdy widzę notkę o DIY to na pewno zaglądam.

10.Twój ulubiony gadzet kosmetyczny (np.suszarka do włosow)
Obecnie gąbka konjac:)

11.Gdybys miała wybierac, w jakim kraju najchetniej bys zamieszkała??
Norwegia. Co prawda nigdy tam nie byłam, ale uważam, że to dobry kraj jeśli chciałoby się wieść spokojne życie.

Nie taguję nikogo, ale może to się jeszcze zmieni. 

9 komentarzy:

  1. Ja też lubię brunetów i póki co mam bruneta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Problemem krajów skandynawskich jest niskie nasłonecznienie, a niedobór promieniowania słonecznego skutkuje bardzo szybką depresją - jesienią i zimą odczuwam to tutaj, w Polsce, w Anglii nie wytrzymuję dłużej niż kilka tygodni, a co dopiero w krajach skandynawskich? Niestety, nasze wyobrażenia o krajach bardzo często nijak mają się do rzeczywistości, nad czym sama bardzo ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś zawsze słyszałam ze w krajach skandynawskich ludzie są naprawde szczęśliwi i dużo mniej osób ma depresje niż w centralnej Europie. W Anglii jest zupelnie inna pogoda i nie sądze że powinno się ten kraj pod tym względem porównywać do innych. Wszystko to kwestia przyzwyczajenia i danej osoby.

      Usuń
  3. Ja też zawsze wolałam ciemnowłosych i takiego mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Zawsze lubiłam brunetów a mam blondyna:)"

    hehe, to dokładnie tak samo jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3, 10 i 11 - mam tak samo :D
    Co do facetów - mi marzył się wysoki brunet, żeby nauczyć się w końcu chodzić na szpilkach hehe, a mam bruneta mojego wzrostu, więc bardzo wysokie buty odpadają ;) Widać obcasy nie są mi przeznaczone hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet miałam dziś sen...mój facet miał ok. 2 m wzrostu. Byłam w nim ostro zestresowana, że jestem taka mała.

      Usuń
  6. xD ohoho xD 2m to sporo, koszykarz jakiś :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.