Cel na czerwiec: Przeżyć za 50 zł

Czy wszystkie zakupoholiczki już dołączyły? :)



W czerwcu ruszyła druga edycja "Przeżyć za 50 zł", akcji organizowanej przez Belleoleum. Zgłosiło się do niej kilka blogerek w tym ja. Akcja polega na tym, by nie wydać na KOSMETYKI w czerwcu więcej niż 50 zł.  Jak myślicie, trudne, łatwe?:) 

Swój plan wcielam w życie już od początku czerwca i raczej nie powinnam mieć problemów z dotrzymaniem obietnicy, chociaż już 1/5 tej kwoty wydałam na mały zakup o którym przeczytacie w najbliższym czasie. Szczerze mówiąc jeśli chodzi o pielęgnację to wszystko mam, nawet minimum podwójnie. Z kolorówki zawsze można coś dokupić, nie? Ale dam radę:)

Oczywiście pod postem pojawiły się dyskusje na temat tego, jakich zakupów możemy w tych 50 zł nie uwzględniać:) Bo czy mydło lub zmywacz do paznokci to nie artykuły higieniczne nie zaliczane do kosmetyków?:)

A Wy, jesteście kosmetycznymi chomikami czy umiecie żyć w minimalizmie? Swoją drogą znalazłam na wizażu fajny wątek dla minimalistek i MUSZĘ w końcu zmniejszyć ilość kosmetyków. Wcześniej zajmowały jedną szufladę komody i półkę na komodzie. Teraz...cztery szuflady biurka, dodatkową wygospodarowaną półkę no i jeszcze kolejną półkę w łazience... 





30 komentarzy:

  1. też się zapisałam do akcji:) powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!
    Ja niestety nie biorę udziału w tej akcji. Wiem, że nie dam rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć:) Oj będzie trudno:) Też się przyłączyłam do tej akcji:) Jak to mówią? - w grupie siła:)
    Damy radę:) Trzymam kciuki:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział i życzę powodzenia :)
    Powoli zaczyna się w mojej głowie generować myśl, że kupowanie kolejnego szamponu/żelu/toniku, bo akurat jest taniej traci sens... Po tym jak kupiłam szampon 400 ml a teraz mam w planach zmienić pielęgnację. No przecież nie wyleję. Także likwiduję kosmetyczne zapasy i wracam do "ludzkich" ilości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka szamponów z SLSami a teraz rzadko takich używam. Oczywiście wcześniejsze zapasy....

      Usuń
  5. ja też biorę udział:) mam skłonności do gromadzenia kosmetyków, ale staram się z tym walczyć:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam problemu z nadmiernym kupywaniem kosmetyków czy coś, dla mnie to nie byłby żaden problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja akurat do tej akcji nie dołączyłam, bo niestety w tym miesiącu mam troszkę większe potrzeby. Ale założyłam sobie plan minimum - kupić tylko to, co jest mi niezbędne. Póki co jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe ile zapłacisz za te niezbędniki:D

      Usuń
  8. Niestety, w tym miesiącu jeszcze planuję poszaleć, ale w lipcu będę się trzymać magicznej kwoty 50zł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja oficjalnie nie dołączyłam bo możliwe, że kupię cetaphil który sam w sobie kosztuje fortunę. A dobrego kremu do zniszczonej skóry bardzo potrzebuję. ale oprócz tego ograniczam wydatki, bo i tak mam za duzo w szafie kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
  10. ja szału zakupowego nie przewiduję, ale bałabym się założyć z góry, że tylko 50 złotych mogę wydawać na kosmetyki, bo z silną wolą to u mnie słabo, a nigdy nie wiadomo jaki fajny kosmetyk nawinie się na drodze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego pewnie będę czekała do ostatnich dni z zakupami żeby w razie czego mieć jeszcze jakąś możliwość zakupu ciekawych perełek.

      Usuń
  11. Ja też musiałabym zmniejszyć swój asortyment do minimum potrzebnych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa akcja ale ja sie na nią nie pisze, moj plan jest taki zeby przez cale wakacje nie kupowac kosmetyki, postanowilam ze bede kupowac niektore produkty z limitowanek essence :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podaj link do wizażu;)
    też biorę udział w tej akcji, powiem szczerze, że łatwe to nie jest bo 49zł kosztuje glossybox, którego zamawiałam, skłania mnie to do reflekcji czy zamówić kolejny czy nie... 50zł to i dużo i mało zależy jak się spojrzy... ja już wydałam część sumki - ale zobacze czy mi się uda wytrwać do końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam:)
      http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=34528093#post34528093

      Usuń
  14. Ja udziału nie biorę, oszczędzałam w maju, teraz mogę przyszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wchodze w to, ale w lipcu:) teraz już przekroczyłam kwote, bo pokończyły mi sie podstawowe kosmetyki.... ale od lipca jestem z wami i wtedy ostro zaciskam pasa! zmienią sie nasze przychody domowe, zaraz potem w sierpniu przybedzie nowy członek rodziny--trzeba bedzie jednym słowem spiąc poślady:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akcja zupełnie nie dla mnie ;) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm suma wydanych pieniędzy zależałaby co mi się akurat skończy w tym miesiące:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nawet nie próbuję w czerwcu, bo zaplanowałam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w zasadzie nie wydaję miesięcznie więcej niż 50zł na kosmetyki, tak mi się wydaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo ja nie dołączam, bo na bank mnie coś akurat skusi :P Czasem mam miesiace, że nic nie wydaję a czasem płynę :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja, jeśli chodzi o pielęgnację, to zawsze mam określoną liczbę kosmetyków. W tym miesiącu mogłabym spokojnie dać rade za 50 zł, ale w przyszłym nie, bo część rzeczy mi się po prostu skończy. Chomikiem zdecydowanie nie jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się nie zapisuję do akcji (niestety), bo już dzisiejsze zakupy w aptece (po wczorajszej wizycie u lekarza) mocno szarpnęły mój budżet.. i to nawet o rozrzutność nie zakrawa, tylko o mus :/

    OdpowiedzUsuń
  23. o niee ja bym nie dała rady,tym bardziej że pracuję w drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja za 50zł miałam maj (nie licząc glossy bo zamówiłam go zanim postanowiłam przystąpić do akcji). Teraz gdyby nie glossy też by mi się udało, tzn. uda się jeżeli będę omijać szerokim łukiem rossmann i jego promocje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.