Metamorfoza włosowa - Nowa fryzurka i kolor

W końcu wybrałam się do fryzjera. Moje odrosty osiągnęły już w porywach 4-5 cm. A przy jasnych blond włosach spod których wyrastają ciemne blond jest różnica.

źródło: kwejk.pl




Zdecydowałam się na przyciemnienie koloru, by nowych odrostów nie było tak widać i wyrównanie mojej asymetrycznej fryzurki. Jedna strona była dobrych kilka cm dłuższa niż druga. Cóż, na razie znów nie mam możliwości wiązania włosów...a kolor? Sama nie wiem czy wyszedł dobry. Na zdjęciach kiepsko to widać, ale nie jest tak ciemny jak chciałam. [TŻtowi chyba drgała ręka, bo wyszły niezbyt wyraźne.] Miał być szary mysi blond, jest ciemniejszy, ale nie wiem czy to wystarczy by nie było widać odrostów.



Fryzjerka pocieszała mnie, że jak wyschną, to nie będą tak ciemne, a ja właśnie chciałam mieć ciemne, bo takie przecież mam naturalne. [?] Za jakiś czas przekonam się czy kolor został dobrze dobrany.

Co sądzicie?

Nie wiem niestety czego użyła, ale mam niesamowicie nawilżone i błyszczące włosy. Chciałabym takie codziennie:P

53 komentarze:

  1. zmiana jak najbardziej na plus :)

    za jakiś tydzień lub dwa przyjeżdżam do domciu i też mam zamiar odwiedzić fryzjera, ale chcę tylko lekko skrócić włosy :) (ostatnio chodzę tam na przeciwko starego basenu :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jeszcze nie byłam:) Nie mam zresztą swojego ulubionego fryzjera. Chociaż ostatnio byłam u jednej laski która naprawdę fajnie mnie ostrzygła i poprawiała każdy włosek:)

      Usuń
  2. Ładnie wyszło. Nowa fryzura dobrze robi (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne:) Chociaż męska część rodziny słabo zauważyła zmianę:P

      Usuń
  3. Obawiam się, że kolor zacznie Ci schodzić. Moje przyjaciółki jak przyciemniały blond w kierunku naturalnego odcienia, zawsze miały ten sam problem. Kolor się spłukiwał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem...teraz jednak w razie czego będę mogła sama nałożyć ciemniejszą farbę. Gdybym nałożyła ją na tak jasne jak miałam było ryzyko że wyjdą zielonkawe:)

      Usuń
  4. gęste włoski ;)
    też kiedyś miałam takiego boba, że z tyłu krótsze, a teraz już normalne są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są już tak gęste jak kiedyś, ale pracuję nad tym. Świetnie czułam się w takiej fryzurze:) Ale im były dłuższe tym gorzej to wyglądało, a ja chcę zapuszczać.

      Usuń
  5. Kolor jest świetny, choć tylko ciut ciemniejszy. Ścięcie świetne, widać dobra reke fryzjerki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mi się wydaje, że jest jeszcze zbyt jasny, ale teraz znów nie mam porównania z odrostami.

      Usuń
  6. Po fryzjerze zawsze wychodzi się z pięknie gładkimi i miękkimi włosami ;) a kolor masz ładny, i ładnie ścięty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko żeby jeszcze tak na co dzień było:)

      Usuń
  7. Fajne ścięcie, eleganckie :) i tak jakby dodaje więcej objętości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, że wyglądają na gęstsze niż wcześniej:) Poza tym fryzjerka pocieszyła mnie, że nie mam jeszcze tak mało włosów jak sądziłam.

      Usuń
  8. Wyglądają SUPER! Sąddiłam nawet że będą jeszcze ciekniejsze po przeczytaniu pierwszych linijek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach też niezbyt widać kolor przez używanie flesza. Wyglądają na praktycznie takie same:)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie :) od razu lepiej się będą układać.

    OdpowiedzUsuń
  10. ladnie ladnie :)

    pani fryzjerka na pewno uzyla wielu wygladzaczy i silikonow, dlatego sa takie " nawilzone" ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tam napakowała wszystko co miała:) Sama staram się ograniczać silikony w mojej pielęgnacji włosków.

      Usuń
  11. Bardzo fajny, modny kolor :) Ścięcie też jest super. Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna fryzurka :)) Lubię krótkie włosy i już nie mogę się doczekać kiedy moje zetnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje ścięłam z myślą o zapuszczaniu:) Znów chce mi się radykalnych zmian i mam nadzieję, że uda się wrócić do naturalnego koloru.

      Usuń
  13. bardzo ładny kolor :) ja chyba zdecyduję się na diametralne rozjaśnienie (z kasztana do platyny) i dzisiaj mocno zaczęłam myśleć o ścięciu włosów, mam już za łopatki ale wypadają i są słabe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak są słabe to nie wiem czy powinnaś je rozjaśniać. Nic tak nie niszczy włosów. No i to na pewno będzie lekki szok dla Ciebie:)

      Usuń
  14. Bardzo fajna fryzurka Ci wyszła :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że włosy prezentują się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ladne masz wlosy, dosyc geste i lsniace :) a ja mam pytanie, wiesz moze co zrobic zeby farba szybko sie zmyla z wlosow? mam rozjasniane blond ale 2 miesiace temu pofarbowalam na ciemne blond a teraz farba w wiekszosci zeszla ale jeszcze troche sie ptrzyma a chcialabym miec znowu platynowe blond i nie wiem co zrobic, jak mozesz cos mi doradzic to odpisz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle jest tak że dziewczyny nie chcą żeby się zmyła:) Nie wiem czy ten ciemny zmyje Ci się całkowicie, na pewno jakiś odcień zostanie.

      Żeby w ogóle dojść do platyny trzeba stosować fioletowe szampony czy płukanki. Jeśli nie używasz to spróbuj może kolor pójdzie w tę stronę którą chcesz. Do tego częstsze mycie, ale też nie wiem czy coś da.

      Usuń
  17. o wiele chłodniejszy odcień blondu i wydaje mi się że na plus ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyszło znacznie chłodniej i nie jest już tak żółto jak wcześniej:)

      Usuń
  18. ladnie cie obcieła:) ja miałąm takie włosy i moje wygladały jak szopka każdy w inną stronę - bez prostownicy ani rusz- widać jeszcze "efekty" na moich zdjeciach włosów- teraz mam długie ale jak pomyślę ze miałąbym po szyję i każdy w inną stronę to strach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku chciałam zupełnie na prosto, ale przy tak krótkiej fryzurze to jednak nie wszystkim pasuje. Z przodu zatem dodałam małe pazurki i jest ok:)

      U mnie jedna strona włosów lepiej się układa niż druga:)

      Usuń
  19. Kolor jest ladny, chociaz ja ledwo dostrzegam roznice...

    OdpowiedzUsuń
  20. prezentuje się bardzo elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie chociaż mogły być jeszcze ciut ciemniejsze:) ja chce chyba teraz troche jaśniejsze tylko nie wiem jak to zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wyszło dosyć jasno...zobaczę jak będzie gdy pojawią się odrosty.

      Usuń
  22. Miałam tak wczesniej ścinane włosy ale teraz juz mi sie znudziły i przyjdzie czas na cieniowanie:) ale wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. moim zdaniem bardzo pozytywna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne cięcie, ja również planuję wizytę u fryza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, ze teraz włosy wyglądają korzystniej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To mi przypomina, że muszę iść do fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak długo ja się zbierałam...Żałuję, że nie poszłam wcześniej bo już bym miała kilka cm swoich naturalnych włosów.

      Usuń
  27. Kolor jest bardzo ładny, ale ciemny? ;) Toż to nadal blond. Ślicznie!

    Ja się zastanawiam nad obcięciem dość krótko i odrostem naturalek :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że włosy Ci pięknie odrastają :) Ja miesiąc temu ścięłam włosy za samo ucho, by w miarę je wyrównać i zapuszczać wszystkie tej samej długości - wcześniej były za ramiona, ale w czterech warstwach... :( Teraz są krótkie, ale przynajmniej się jakoś układają i już nie muszę schodzić z cieniowania. Twoja długość to teraz moje marzenie! ;)
    Zazdroszczę powrotu do naturalek, ja mojego naturalnego koloru nadal nie znoszę...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.