Kobieta zmienną jest... - moje nagłówki

Jakiś czas temu na jednym z blogów właścicielka pokazała swoje wcześniejsze bannery, które przez jakiś czas gościły na jej blogu. Przy okazji sprzątania na komputerze też zebrałam kilka swoich. Jak pewnie wiecie bardzo lubię zmieniać wygląd mojego bloga, chociaż pracuję nad tym by coś zostało na nim przez dłuższy czas. Często inspirują mnie po prostu znalezione w sieci grafiki.


Od jakiegoś czasu dążę do minimalizmu. Długo szukałam fajnego zdjęcia dziewczyny z ładnymi blond włosami, niestety znajduję tylko brunetki. Bardzo chciałam mieć taki motyw u siebie, ale na razie bez skutku. Poza tym marzyło mi się białe, nie przytłaczające tło.

Jak widzicie zniknęło rozwijane menu. Długo byłam do niego przywiązana, ale nie mogłam zmienić przez nie swojego szablonu bo wtedy wszystko się rozjeżdżało. Ten co miałam miał dodane ramki do zdjęć co bardzo chciałam zmienić. Postanowiłam zatem usunąć ten gadżet - z ciężkim sercem, ale może kiedyś wróci..


Moje wcześniejsze nagłówki:

Tego pewnie nawet nie zdążyłyście zobaczyć. Bardzo mi się podoba, ale..nie mogłabym mieć bloga w czerwonym motywie, to nie mój kolor.








PS. Z czym kojarzy Wam się mój blog?

70 komentarzy:

  1. Robisz świetne szablony, trochę zazdroszczę Ci takich zdolności :) Na Twój blog trafiłam, gdy Twoim szablonem była ta "pani z zakupami", najbardziej mi się on podoba i uważam, że najlepiej do Ciebie pasuje :) Kokardki są bardzo "sweet" - minimalizm rulezzz :D Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podoba ta dziewczyna co się zasłania;) i ten co teraz masz:D I ja tez lubie fiolet:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ten czerwony bardzo przypadł do gustu :D. Najlepszy ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda się go przerobić na fiolet:)

      Usuń
  4. ten z pedzelkiem jest piekny! :)
    ja bym chciala na swojego jakis naglowek ale poki co nie za bardzo sama wiem, jaki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i nie mam zdolnosci graficznych :D

      Usuń
    2. Być może zrobię jeszcze akcję z robieniem nagłówków. Póki co przybyło mi obowiązków i nie biorę na siebie nowych.

      Usuń
  5. Moim ulubionym był ten z tulipanami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny z kokardkami, ale najbardziej podobał mi się ten z motylkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. eej ja też chcę mieć takie ładne nagłowki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten z tulipanami i ten z czerwoną dziewczynką. Nie da się jej przerobić na fioletowo na przykład?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak się zawezmę to go zmienię:) Bo naprawdę podoba mi się to zdjęcie.

      Usuń
  9. To chyba jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje ulubione to z pędzlem, z dmuchawcem i obecny :) :) mi ciezko jest zdecydowac sie na zmiany, wisienki niech beda znakiem rozpoznawczym ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są:) Od razu po wisienkach wiem że jestem u Ciebie.

      Usuń
  11. Piękne szablony a najbardziej podoba mi się z kokardkami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie nagłówki były rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. kokardkowo-fioletowo - bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o wow duzo mialas naglowkow :) ja w sumie bloga prowadze od marca a caly czas wyglad wyglada tak samo, nawet nie pracowalam nad nagłówkiem ale bede musiala cos z nim zrobic :)

    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No było tych zmian trochę, to tylko mała częśc:) Nie mam wszystkich.

      Usuń
  15. Ten czerwony najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie jest teraz, kokardki urocze :) Wg mnie najfajniejszy był nagłówek z dmuchawcami, a co najzabawniejsze - wszystkie przez Ciebie przedstawione, idealnie do Ciebie pasują, mimo widocznych różnic i pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi z kokosami hehe :D
    A tak ogólnie to najbardziej zapamiętałam trzeci nagłówek od dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fiolet zdecydowanie najlepszy! Nota bene też lubię ten kolor ;) a blog kojarzy mi się z Tobą, po prostu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alis Ty to zawsze wiesz jak odpowiedzieć:)

      Usuń
  19. ile nagłówków! :)
    miałabym problem, gdybym miała wybrać najładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój ulubiony to ten z bambusami i kamieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten nagłówek jest bardzo fajny, minimalistyczny i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny byl ten z pokruszonymi cieniami:)))tez szukam jakiegos ciekawego pomyslu na naglowk:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. To może jak Ci się będzie kiedyś nudziło zrobisz dla mnie nagłówek? Ja jakoś nie mam weny ;P ktoś musi to widocznie zrobić dla mnie. Tez lubię delikatne kolory i minimalizm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłby grzech, bo Twój minimalistyczny bardzo mi się podoba!

      Usuń
  24. a z kokosem próbowałaś? :) (skoro taka nazwa), ale zdecydowanie najbardziej podoba mi się ten i ten z pokruszonymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam:) Ale...kokosy są takie mało zaskakujące. Choć pamiętam że jeden nagłówek bardzo się podobał, ale chyba już go nawet dawno nie mam..

      Usuń
  25. Kokardki są takie.. cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja uwielbiam te Twoje grafiki i z czerwienią też zdążyłam zauważyć... ah żebym ja też tak umiała jak Ty:P

    OdpowiedzUsuń
  27. a mnie najbardziej sie podoba ten z "czerwoną dziewczynką" :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta czerwona dziewczyna była najlepsza, szkoda, że zmieniłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Baner z rozsypanym pudrem/cieniem był super, szkoda że znikł.
    A z czym kojarzy mi się Twój blog? Z kokosem i... ostatnio z często zmienianym banerem :D

    OdpowiedzUsuń
  30. szalejesz:)
    jak się umie robić nagłówki to pewnie ciężko zostać przy jednym;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety...zamiast się zabrać za notki to mi nagłówki w głowie:)

      Usuń
  31. Dziękuję dziewczyny za miłe i naprowadzające komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne i pomysłowe nagłówki, skąd masz tyle pomysłów:>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z głowy:) Często mnie coś w sieci inspiruje:) Wolałabym jednak już przestać szaleć. Zresztą nie mam już tyle czasu na to.

      Usuń
  33. Świetny jest ten z torbami wypełnionymi zakupami;) Poza tym, jak myślę o Twoim blogu, to zawsze widzę Twoje niebieskie oczy:) Też bym chciała takie mieć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mowisz o foto w okularach? :) Dziękuję.

      Torby z zakupami nawiązywały do tytułu bloga:)

      Usuń
  34. swietne naglowki, sprawiaja ze Twoj blog jest oryginalny :) musze sama cos stworzyc na swoj ale poki co nie ma o tym pojecia ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. Jednak jasne tła są najbardziej pożądane ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne metamorfozy! Zainspirowałaś mnie, muszę coś pokombinować:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz talent do robienia nagłowków ;) Najbardziej podoba mi się 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie nagłówki są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  39. Prawie wszędzie wakacyjne zmiany nagłówków :D
    Twoje kokardki są świetne! Choć nie ukrywam, że kamienie i bambus bardzo lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. mi kojarzy się po prostu z kokosem :) motyw jak znalazł na lato!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten motyw, jaki posiadasz teraz podoba mi się najbardziej :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A może Ty moja droga Panno Kokosowa mogłabyś mi podpowiedzieć, gdzie wykonujesz te swoje cudne nagłówki? I w jakim rozmiarze trzeba zrobić takie arcydzieło?

    OdpowiedzUsuń
  43. wow, wszystkie mi się podobają. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Super te Twoje banery:)Jak weszłam i zobaczyłam te kokardki to się w nich zakochałam są takie słodkie:)
    Jak robisz te szablony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrabiam grafikę w Gimpie. Coś a'la darmowy PS.

      Usuń
  45. Też chciałabym zrobić sobie jakis fajny nagłówek, ale Gimpa ogarniam tylko na tyle żeby jakos poprawić zdjęcia na bloga:P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.