Moja toaletka, czyli mój sposób na organizację kolorówki

Dziś mały Update odnośnie przechowywania moich kosmetyków kolorowych. Przy okazji pozbyłam się kilku nie używanych lub przeterminowanych kosmetyków:) Wkrótce pojawi się projekt denko bo już chciałabym się tego wszystkiego pozbyć. Post o przechowywaniu kosmetyków już kiedyś u mnie był [tutaj]. Wtedy pokazałam wszystko ogólnie, teraz będzie kolorówka.

Na biurko-toaletce :)




Co gdzie jest znajdziecie podpisane na obrazku niżej, ale właściwie wszystko widać:)

Waciki przeskoczyły do...opakowania po peelingu z Biedronki :) Według mnie całkiem nieźle to wygląda no i są zamknięte, więc się nie kurzą.

Pędzle, tusze do rzęs i kredki są w zwykłych pojemnikach biurowych na długopisy:) Bardzo podoba mi się trzymanie pędzli w ceramicznych doniczkach, niestety nie spotkałam jeszcze odpowiedniej.

Normalnie pudełko ze szminkami i błyszczykami jest w innym miejscu - tu jest zbyt dużo ciepła od okna.




A w toaletce......




Na zdjęciach nie ma mojego Glam Boxa, który swoje miejsce ma na toaletce.

Wewnątrz szuflady jest zwykły organizer na sztućce. Mógłby mieć nieco wyższe przegrody, ale daje radę.

Co myślicie o takiej organizacji? Macie jakieś ciekawsze pomysły?

PS.Padło dużo komentarzy że mam masę korektorów i podkładów. Mam tylko dwa korektory mineralne (te małe próbki), połowa tego rzędu z próbkami to róże mineralne:)  Poza tym staram się nie kolekcjonować podkładów, chyba wszystkie które mam są z tego roku, nie używam kosmetyków wieloletnich. Pudry mam cztery.


89 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł.. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. organizacja bardzo porządna, bo chyba wiesz gdzie wszystko masz:) dodatkowo jestem pod wrażeniem ilości pudrów! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie zorganizowane :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba:) Ja jednak muszę umieć wszystko szybko znaleźć bo bywam niecierpliwa:)

      Usuń
  4. ale porządek :). Ja dopiero zaczęłam organizować moje kosmetyki jak kupiłam kuferek, polecam każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama próbowałam wielu sposobów,ale kuferka jeszcze nie miałam.

      Usuń
  5. rowniez posiadam taka filcowa podkladke, ale fioletowa. a jesli chodzi o moja organizacje kosmetykow, to juz nie mam gdzie tego trzymac, bo nawet w toaletce zaczyna brakowac miejsca ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby z Biedronki? Sama chciałam fioletową, ale potrzebne mi były dwie, a fioletowa była jedna :(

      Usuń
  6. wygląda to estetycznie, ja mam wszystko w szufladzie i to niepraktyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest szuflada, plus organizer do niej :)

      Usuń
  7. Zawsze chciałam mieć toaletkę, ale mam za małe mieszkanie...szkoda
    Organizacja jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale u mnie jest to biurko-toaletka. Trzymam w niej kosmetyki, ale na niej również laptopa:)

      Usuń
  8. dobra organizacja;P ale jak dla mnie podkładów i pudrów za dużo:P na własny uzytej wystarczy po jednym no góra dwa:P bo od wielkiego dzwonu potrzeba np, mocniejszego krycia:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz szczególnie prawie ich nie używam bo zbyt gorąco... kilka jest już na wykończeniu:)

      Usuń
  9. ładnie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwa toaletka to moje wielkie marzenie ;P
    Trzymam teraz sporą część kosmetyków w szufladzie gdzie panuje wielki bałagan ;)
    Taki organizer to praktyczne rozwiązanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, że taki organizer kupiłam za 12 zł już dawno temu i nic się z nim nie dzieje.

      Usuń
  11. Jaki porządek:) Fajne rozwiązanie na płatki, zgapię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie niedawno na to wpadłam. Wcześniej miałam słoiczek w kształcie truskawki.

      Usuń
  12. Ladnie to wyglada, widac ze panuje u Ciebie porzadek. Ja niestety mam za duzo kosmetykow na stoliku przy lozku, doslownie zostalo mi moze 5cm miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie jest z kosmetykami do pielęgnacji...dlatego teraz staram się głównie denkować. Mam za dużo szamponów (z SLSami...), balsamów, żeli pod prysznic (myślałam że mam tylko dwa a mam minimum 4)..

      Usuń
  13. Fajnie zorganizowane i bardzo poręcznie :) Ja ostatnio kupiłam sobie organizer szufladkowy w biedronce co mi ułatwia przechowywanie kolorówki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli te trzy szufladki? Też takie mam i wcześniej z nich korzystałam przy przechowywaniu kolorówki:)

      Usuń
  14. O jaki porządek:) świetna organizacja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Porządek jest do czasu malowania, ale staram się to ogarniać co jakiś czas.

      Usuń
  15. bardzo ladna toaletka dzisaj mam chec tez uporzadkowac moją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwiej wszystko znaleźć gdy ma się jakiś system:)

      Usuń
  16. Ooo nie pomyślałam o takim wkładzie do szuflady, a to bardzo dobre rozwiązanie. Nie pogniewasz się jak ściągnę je od Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie, ja nawet też gdzieś to sama podpatrzyłam. Jakbyś miała nieco więcej kasy, to idealne drewniane są w Ikei, też właśnie na sztućce. Chyba jeden 40 zł kosztuje.

      Usuń
  17. fajnie to masz zorganizowane, ja nawet w domu miejsca na biurko nie mam :), więc to tu koszyk stoi to tam, marzy mi się jakaś toaletka:), ale chyba jedynie na balkonie mam na nią miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na balkonie bym nie proponowała bo tam zbyt dużo słońca jest:) Podoba mi się np. przechowywanie w wiklinowych koszykach, jeśli ma się wszystkie takie same to też ślicznie wygląda i nie trzeba koniecznie mieć toaletki.

      Usuń
    2. To ja tak mam z tymi koszykami :D ale już nie mam gdzie ich stawiać

      Usuń
    3. Sama mam w domu wieeele koszyków :) Do tego zawsze w sklepie zachodzę do działów kosmetycznych i...koszykowych:)

      Usuń
  18. super:) wszystko ma swoje miejsce:)też potrzebuje czegoś na pędzle;/ jak nic nie znajdę to chyba skusze się na takie biurowe pojemniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej ich szukać w sklepach typu wszystko po 5 zł lub bezcłowych. Co jakiś czas przywożą:)

      Usuń
  19. Wieeelki zapas podkładów i korektorów :D ja mam dwa sprawdzone podkłady :D ale niestety mogę wybierać tylko wśród tych antybakteryjnych - więc wybór jest okrojony :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam dopisek PS do posta:) Podejrzewam, że dużo osób myli róże z podkładami i korektorami:)

      Usuń
  20. niezły porządek :)) jak spojrzałam do swoich kosmetyków, to aż się zawstydziłam taki bałagan w nich panuje :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kosmetyki o trzeba się naprawdę starać by panował w nich porządek:)

      Usuń
  21. Wszystko pod ręką :) Chyba muszę sobie takie coś zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jej jakie zbiory :D u mnie kolorówki praktycznie nie ma wcale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie są tak wielkie, widuję duuuużo większe zapasy. Sama też nie miałam dużo kolorówki dopóki nie zaczęłam prowadzić bloga, bo dużo dziewczyn kusi nowościami.

      Usuń
  23. O jaa, ale porządek, super :)
    Malujesz się pod światło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okno mam po prawej stronie od toaletki. Często sprawdzam przy oknie czy makijaż naturalnie wygląda. A w taką pogodę jak teraz prawie się nie maluję.

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam, bo na zdjęciu światło pada jakby od tyłu. Serio prawie się nie malujesz? Podziwiam :)

      Usuń
    3. Prawie się nie maluję, ale teraz gdy jest tak gorąco. Czasami wyjdę z samym kremem:) Często do pracy z podkładem mineralnym i tuszem do rzęs lub podkładem i pudrem bambusowym no i tuszem. Mam w pracy tak gorąco, że nie ma sensu nic nakładać, bo spływający podkład nie jest estetyczny no i nie pomaga cerze jak się zmiksuje z całym potem i brudem:) Odbijam to sobie w weekendy gdzie zwykle jestem umalowana.

      Usuń
  24. Bardzo fajna organizacja, wszystko przemyślane i łatwo dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Chodziło mi właśnie o dobrą dostępność i taka organizacja się u mnie sprawdza. Kiedyś miałam szufladki, ale musiałam otwierać każdą po kolei..w jednej był puder, w drugiej tusz, w trzeciej cienie.... na dłuższą metę mnie to irytowało.

      Usuń
  25. duzo kieszonek i fajnie to mnozna zorganizować, ja mam tylko 2 w mojej kosmetyczce i dzielę na kolorówkę (tusze, cienie, bazy)i resztę (podkłady, pudry, i wszystko co nie mam gdzie włożyć) waciki wiszą w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja trzymam swoje pędzle aktualnie w przezroczystym kuferku wypełniony kamyczkami ozdobnymi. Można je tak 'zmusić' do stania ;) Też szukam idealnego przezroczystego 'wazonu' dla nich ale nie mogę nic ciekawego znaleźć. Gorzej jest z przetrzymywaniem biżuterii, mi się zawsze wszystko plącze w pudełkach i tyle z porządku ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o biżuterię to chyba najlepiej kupić takie stojaki do kolczyków - o ile ma się ich dużo. Ewentualnie do wisiorów jakieś haczyki, które można powiesić na ścianie. Sama długo czas miałam w szafie haczyki na które wieszałam naszyjniki. Kupione w Ikei takie zwykłe na których wiesza się łyżki w kuchni:)

      Usuń
  27. Bardzo ładnie i estetycznie:) U mnie to jest jedna wielka rozpierducha:D Dwa duże pudełka i dwie szuflady o długości półtora metra:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie mała szufladka i trochę na biurku, więc nie jest tak źle:)

      Usuń
  28. Nie ma to jak porządek w kosmetykach:) Ja niestety wszystko trzymam w łazience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W łazience dużo kosmetyków może szybciej się psuć. Z drugiej strony nie są tak nasłonecznione..

      Usuń
  29. wszystko super, podoba mi się to w środku szuflad:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizer do sztućców:) Jest jeszcze jedna część do tego, ale do mojej szuflady się nie zmieściła:)

      Usuń
  30. ja poluję na jakąś fajną i tanią toaletkę ;)
    A bardzo dobry pomysł z tym wkłądem na sztućce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba matką wynalazku:) Często zmieniałam organizację i szukałam najlepszej, ta mi póki co odpowiada.

      Usuń
  31. Rewelacyjna organizacja:D Ależ tego wszystkiego masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak dużo jak się wydaje:) Nie mam po 10 róży, a nawet bym chciała:) Wiem jednak,że ich nie zużyję, więc staram się ograniczać.

      Usuń
  32. Jaki porządek :D zawsze tak czy tylko do zdjęć? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak idealny to chyba do zdjęć, ale taki prawie porządek mam zawsze. Lubię gdy mogę wszystko szybko znaleźć.

      Usuń
  33. Super porządek:) Ja jak na razie jestem na etapie kuperka, kosmetyczek i ogólnie wielkiego niezorganizowanie:) Ale to się zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, porządeczek :P Mi się nie mieści wszystko już ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. no i zainspirowana twoim wpisem wczoraj wzielam sie za tworzenie toaletki, dzisiaj jeszcze chce trochę pozmieniac i pewnie wstawie zdjecia na bloga tak jak Ty jesli nie obrazisz sie ze podkradlam pomysl :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie:) Wpadnę podczytać:)

      Usuń
  36. Też staram się mieć uporządkowane kosmetyki, zwłaszcza, że trochę ich posiadam. Twoja organizacja bez zarzutu. Ja natomiast mam specjalną komódkę (toaletkę) z szufladkami, gdzie kryję moje skarby, prócz perfum oczywiście - te stoją na widoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam toaletkę, ale średnio ją lubię:) Jest ładna, ale organizacyjnie nie lubię mieć wszystkiego w innej szufladzie, a tak mam z kosmetykami do pielęgnacji.

      Usuń
  37. Bardzo fajnie sobie to wszystko zorganizowałaś! Ja zamierzam kupić większy kuferek na same kosmetyki. Muszę mieć wszystko w jednym miejscu z możliwością przenoszenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja urzęduję na parapecie bo tam mam najlepsze światło, a marzy mi się taka toaletka z wielkim lustrem i kilkoma szufladami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama myślałam kiedyś że to najlepsze rozwiązanie dla mnie, ale w praktyce niezupełnie tak jest. Niemniej życzę Ci spełnienia tego marzenia:)

      Usuń
  39. Już kocham Twojego bloga! :D Napiszesz coś o pudrach?

    OdpowiedzUsuń
  40. ale masz porządek na toaletce:)
    to różowe pudełeczko jest urocze!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pudełko po zestawie kominek+świeczki:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.