Zareklamuj się! :)

Hej:)

Ostatnio zdecydowanie brak mi blogowych wrażeń, dlatego wzorem Hexx zapraszam do zaprezentowania własnego bloga w formularzu. Czasami zaglądam do osób komentujących i okazuje się, że odkrywam bardzo fajne miejsca w sieci! Domyślam się, że jest ich więcej, więc jeśli macie ochotę opiszcie w formularzu swojego bloga. Jeśli polecacie inne blogi to też dajcie znać. Być może i u mnie ruszy seria o miejscach w sieci które warto poznać.

Nie muszą to być wyłącznie blogi kosmetyczne:)



25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sauria80 znam znam, pewnie niewiele osób Cię nie zna:) Daję szansę tym mniej popularnym osobom na które trudno trafić:)

      Usuń
  2. Mnie chyba też znasz, o ile już nie porzuciłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja skorzystałam i zareklamowałam. Nie wiem czy znajdziesz u mnie coś dla siebie, ale zapraszam i daje Ci się poznać hehe :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja napisałam :) Skromnie, ale może jednak zostanie uznane za wartościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głupio mi się tak reklamować :P, ale może później zrobisz takiego posta w którym pokażesz blogi które Cię zainteresowały z tych które się reklamowały, chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też się wpisałam a nóż widelec ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy się polecać czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Ciebie znam doskonale, ale jeśli chcesz coś u siebie szczególnie polecić to daj znać:)

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł ;)
    W taki sposób odnajduję dużo ciekawych blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za dużo roboty.. :P
    Ja tam pozostaje przy komentarzach i listach blogów. Jak trafię na fajny post to i poklikam na nicki pod nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też troszeczkę głupio się tak reklamowac ;p ale może skorzystam potem

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł!
    Pomyślę, co warto polecić. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie każdy wie, że np. ty dużo piszesz o hennie:) Chodzi mi właśnie o promowanie takich wartościowych postów.

      Usuń
  12. Ja też wysłałam, chociaż zupełnie innym tematem na blogu się zajmuję;-))) Może zachęcę do czytania blogów podróżniczych i emigracyjnych;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. ojoj musialabym się skupic, wybrac posty i się wpisac a co :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm fajny pomysł :) spróbuje się zareklamować juro :) choć nie lubię się tak chwalić

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ktoś cos sensownego napisze to klikam na jego profil i czytam jesli prowadzi bloga - czasami coś fajnego się trafia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co inny blog to inny fajny pomysł na zjednoczenie blogosfery :)
    świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest dobry pomysł :) a przy okazji tworzy się ciekawa lista. Jest tylko jeden minus, ograniczenia czasowe, które mnie dopadły :/

    Owocnego odkrywania! bo mnie także brakowało wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.