Druga sztuka za 1 zł - haul biżuteryjny

Witajcie:)


Z uwagi na to, że wybieram się w weekend na małą imprezę rodzinną, postanowiłam kupić sobie coś złotego z biżuterii do mojej miętowej sukienki. Niby proste do zrobienia, ale w praniu wyszło inaczej. Na szczęście los się do mnie uśmiechnął, bo okazało się, że w House właśnie obowiązuje promocja - Druga sztuka za 1 zł. W praktyce oznacza to, że wybieramy dwie rzeczy i płacimy za droższą, a tańsza kosztuje 1 zł. Według info na stronie promocja trwa do odwołania. Tutaj znajdziecie regulamin.


Trochę poszalałam:)

1. Różowo-złoty naszyjnik - 34,99 zł
2. Wisior ze słodką kokardą - 19,99 zł (kupiona z nr 1 za 1 zł)
3. Bransoleta - 9,99zł  (kupiona z nr 5 za 1 zł)
4. Srebrny naszyjnik - kupiony na przecenie w Cropp za 9,99zł
5. Srebrna kulka - 14,99zł (nie wiem czemu dopiero teraz ją tam zauważyłam, bo od dawna szukałam takiego codziennego klasyka)

Macie ochotę się skusić? Jaki jest Wasz ulubiony sklep jeśli chodzi o biżuterię? A może kupujecie on-line?



40 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałem o tej promocji!
    Świetne zakupy. Naszyjnik z różowym przepiękny! : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miałam kupić tylko jego, ale wyszło inaczej jak się dowiedziałam o promocji. Myślę, że będzie pasował do miętowej sukienki:)

      Usuń
  2. ładne ;) ale ja rzadko nosze naszyjniki- wisiorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam np. bransoletek w ogóle... może ze trzy? :) A co wolisz?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Z kulką to była miłość od pierwszego wejrzenia, bo dawno szukałam czegoś co będzie pasować do wszystkiego i myślę, że pod tym względem będzie idealna.

      Usuń
  4. Bardzo fajna promocja. Gdybym miała House blisko domku na pewno bym skorzystała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie promocje to ja lubię:) Sama rzadko kupuję biżuterię, więc nie mogłam sobie odmówić.

      Usuń
  5. Najbardziej mi się kuleczka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowo-złoty naszyjnik jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główny powód moich zakupów. Cieszę się, że się podoba, bo trochę się nad nim wahałam.

      Usuń
  7. Bardzo lubię sklep Divide z biżuterią, a tak szczerze mówiąc to wszędzie mogę kupić, w rossmanie biedronce jak i House czy Cropp - musi mi się po prostu coś podobać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, ale np. raz kupiłam wisior w Rossmanie i bardzo szybko mi zczarniał :(

      Usuń
  8. kokardka najbardzie mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi w oko wpadła bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była jeszcze w beżu gdybyś była zainteresowana.

      Usuń
  10. Uwielbiam biżuterię z Katherine i Amberhurt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katherine znam, tej drugiej firmy nie, zaraz poszukam:)

      Usuń
  11. Bransoletka ładniutka ;) Ogólnie fajna promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna ta biżuteria! ale dlaczego nie ma nic złotego? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokardka jest złota, ale pewnie nie widać. No i różowo-złoty wisior. Czegoś typowego do kiecki nie mogłam znaleźć, a sądziłam, że to będzie taaaaakie proste:)

      Usuń
  13. Fajne promo, na pewno zajrzę wybrać coś dla siebie. Dzięki za cynk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, może coś Ci się spodoba.

      Usuń
  14. pracowałam w house przez dłuższy czas i takie promocje na biżuterie były i są najczęstszą promocją tego sklepu, także warto tam zaglądać, gdyby nie fakt, że tego "śmiecia" człowiek przewraca rękami i nogami non stop i ma się tego aż po dziurki w nosie, wszystko się zaraz nudzi i przestaje podobać pewnie też bym coś wybrała;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć:) Biżuteria tam nawet mi się podoba, zawsze oglądam jak jestem. Czasami znajdą się fajne perełki.

      Usuń
  15. Ja niestety nie mogę nosić biżuterii ze sztucznych metali. Niby zgodnie z normami UE nie powinna zawierać niklu, ale i tak na ogół dostaję paskudnego uczulenia/podrażnienia, choć niekiedy trafi mi się coś, co chociaż na jeden wieczór mogę ubrać bez szkód i wtedy jestem bardzo szczęśliwa :)
    Z Twoich zakupów podoba mi się pleciona bransoletka i te łańcuszki złoto-różowe, fajne, takie inne, na pewno będzie super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką plecinoknę od dawna chciałam mieć. Była jeszcze beżowa, ale ta ładniej wygląda na mojej skórze. Wszelkie uczulenia to paskudna sprawa i wiem co czujesz. Niby wszystko jest proste a chciałoby się jednak tego nie mieć.

      Usuń
  16. Fajne!

    Właśnie zobaczyłam swoją stronę przetłumaczona na angielski przez Google Translator, a że mam Cię na pasku, rzuciło mi się w oczy jak Cię przetłumaczył i parsknęłam śmiechem "Single Coconut" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Translator jest dobry:) Czasami dostaję takie maile tłumaczone przez obcokrajowców translatorem na polski, to się można pośmiać:)

      Usuń
    2. Ja się obśmiałam tez z mojego tekstu. Nie pierwszego zresztą. :-)

      Usuń
  17. Hyhym, trzeba było jeszcze wziąć jedną rzecz za złotówkę :). Bardzo fajne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna rzecz tu jest z innego sklepu, więc nie podlegała tej promocji.

      Usuń
  18. Wiele biżuterii robię sama, mam też sporo z Apartu - bardzo odpowiada mi ich styl. Od dłuższego czasu nie przepadam za sztuczną biżuterią. Bardzo ładne rzeczy znalazłaś, ale niestety to nie mój styl :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam o tej promocji :) Fajnie, że o tym napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. OO nie wiedziałam o tej promocji, muszę koniecznie się wybrać i zobaczyć czy coś mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.