Biedronka znów kosmetycznie

Kiedy tylko dowiedziałam się, że jeszcze w czerwcu Biedronka rusza z gazetką kosmetyczną, nie mogłam się doczekać, żeby zobaczyć co w niej będzie. Przyznam, że najbardziej liczyłam na to, że znów pojawią się genialne masełka do ciała... niestety to już kolejna gazetka i nic.

Wrzucam fotki podlinkowane z wizażu. Niestety dla siebie raczej nic nie znalazłam. Może skuszę się na jakiś lakier z Bell i pewnie to na tyle. Jeśli jednak widzicie własnych ulubieńców to dajcie znać, może coś mnie jeszcze skusi. Też tak macie, że im bardziej dostępne kosmetyki tym mniej Was do nich ciągnie? Zauważyłam już jakiś czas temu taką zależność u siebie.


Oferta ważna od 20 czerwca.

Zdjęcia pochodzą z tego wątku.















Zaktualizuję fotki za jakiś czas. Nie jest to pełna gazetka.

63 komentarze:

  1. zmieniłas wyglą bloga? wczesniej było pieknie :D i teraz tez :D sama nie wiem który mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem że na pewno nie kupię jedwabiu , ostatnim razem popełniłam ten błąd i żałuję . Używałam go przez jakiś czas i zauważyłam że strasznie wysuszył mi końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedwab z Biosilk ma alkohol w składzie więc lepiej go nie używać. Lepszy jest np. ten z CHI. Moje końcówki teraz też są bardzo suche i już sama nie wiem co z nimi robić...

      Usuń
    2. Moje niestety też i już nawet wiem co z tym zrobię, z bólem serca, ale muszę-obcinam!

      A w biedrze tzn tej gazetce lipa jak dla mnie..

      Usuń
    3. Ja nie tak dawno ścięłam i przed ścięciem lepiej mi się trzymały niż teraz.. Znów muszę nieco skrócić włosy, bo mam masakrę z tymi końcówkami.

      Usuń
    4. Poszłam na całosc (mając łzy w oczach) i ponad 10cm poszło. Mam nadzieję, że już wszystkie pozostałości po starych eksperymemtach zniknęły i teraz bedę mogła spokojnie zapuszczać zdrowe kłaki ; )

      Usuń
    5. Kurcze, dopiero zajarzyłam, że Ty to ty:) Nie poznałam po imieniu i nazwisku. No i zmieniłaś się, włosy itd:) Na plus oczywiście.

      Usuń
  3. ja skuszę się na lakiery Bell i może Lip Tint Bell :) bardzo lubię te lakiery, są trwałe i dobrze się nimi maluje, dodatkowo ogromny plus za zamknięcie ich w kartonowych opakowaniach, dzięki czemu nie kupimy wysuszonego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie próbowałam żadnego z tej serii, może spróbuję. Do mnie bardziej te nudziaki przemawiają. Mam jeden z Bell ale z innej serii i bardzo go lubię.

      Usuń
  4. nic dla siebie nie znalazłam, może się skusze na jakiś lakier ewentualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że jak będę przejazdem to do koszyka wrzucę dwufazę z Bielendy, jako, że moja na dniach sięgnie dna. Większych zakupów raczej nie planuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polubiłam się z dwufazówkami... ta z Bielendy jeszcze niezła była, ale ogólnie rzecz biorąc nie gustuję w dwufazach, wolę się z micelem lub zwykłym płynem do demakijażu pomęczyć.

      Usuń
  6. ja dla siebie nic nie zalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle bell, moze zobacze lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... wolałabym coś z pielęgnacji, jakieś masełka, peelingi, albo w ogóle coś z jakiejś nowej marki.

      Usuń
  8. Ja również więcej spodziewałam się po tej gazetce :/
    Na upartego warte uwagi są maseczki Bielendy, podwójny zestaw płynów do kąpieli OS i kolorowe lakiery Bell...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki też wydają mi się ciekawe :) Kiedyś używałam tej z granatem i fajna była.

      Usuń
  9. Jak na razie nic dla siebie nie znalazłam, ale na pewno jak pójdę do Biedronki, to coś wpadnie do koszyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak masz, że ciężko Ci wyjść nie kupując chociażby jakiejś pierdoły? :)

      Usuń
  10. czekałam na tą gazetkę:) coś sobie może kupię, ja wyremontują moją Biedronkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekałam, ale nieco mnie zawiodła..

      Usuń
  11. ja na pewno skuszę się na lakiery z bell i żele z Palmolive :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię Palmolive.. kiedyś miałam kilka razy mydła w płynie i jakoś mi nie podpasowały.

      Usuń
  12. Ciekawi mnie ten lip tint...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, nie miałam okazji jeszcze żadnego używać.

      Usuń
    2. Ja mam już jeden z Maybelline i trzy Collection 2000, ale ciekawią mnie koljne, bo bardzo polubiłam ten efekt :)

      Usuń
  13. Myślę, czy nie kupić kolejnego tinta (tintu?) Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestawy OS mogą być ciekawe, kuszą mnie też żele palmolive

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc to mnie tylko lakiery do paznokci i kosmetyczki wpadły w oko ;) A tak to... niezbyt ciekawie, hcociaż może skusze się na coś z oferty under 20

    OdpowiedzUsuń
  16. Skuszę się z całą pewnością na jakiegoś Tinta oraz Bell'owskie lakiery które uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. póki co wszystko mam, więc szaleć nie będę w Biedrze ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja bym polecała z tych produktów krem z Garniera ten zielony +30 do cery mieszanej, od jakiegoś czasu go używam i spisuje się u mnie doskonale! Świetny krem aż sama byłam zaskoczona że tak mi spasował, myślę że jedynie na to będę polować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś, czyli jakieś X lat temu namiętnie używałam jednego kremu z Garnier, obecnie mam swojego ulubieńca z Pharmaceris, chociaż to dwa odległe bieguny. Pamiętam, że ten z Garnier miał świetną, delikatną konsystencję:)

      Usuń
  19. Ja to pewnie znowu z lakierami w koszyku skończę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja może skuszę się ponownie na płyny do demakijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby nic nie znalazłam, ale zapewne jak wejdę to w moim koszyku wylądują maseczki...
    Oklepana rutyna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nic nie wpadło od razu w oko...kiedyś fajniejsze były te gazetki.

      Usuń
  22. Niech ja tylko wybiorę się do Biedrony... ;-)
    Kuszą mnie te kosmetyki z Bell :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś uważałam, że kosmetyki Bell są niesamowite, ale jakoś mi przeszło:) Kilka z nich lubię, ale wkurzają mnie słabe opakowania i jakoś nic nie mogę sobie wybrać.

      Usuń
  23. Hmmm, być może wybiorę się po błyszczyki i lakiery Bell.
    Pomyślę jeszcze, bo dałam sobie ban na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam aż pojawi się pełna gazetka na stronie biedronki, albo w biedronce. Może coś wtedy wpadnie mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. te lakiery Bell są bardzo fajne..i do tego w promocji*.*

    OdpowiedzUsuń
  26. niezbyt zachęcająca gazetka. Może w wakacje w Biedronce pojawi się moja ukochana baza pod tusz do rzęs z Eveline, jak do tej pory widziałam ją dwa razy w Biedrze, za każdym razem lądowała w koszyku, bo cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja może coś z Bell kupię, bo dobre ceny są, reszta tak w sumie nic ciekawego i ceny mało zaskakujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby Biedronka a jednak strasznej przepaści cenowej nie ma..

      Usuń
  28. tak mnie kusi ten płyn do kąpieli Original Source czekolada z miętą, ale tylko dla zapachu. Ogólnie ma niezbyt sprzyjające opinie, więc chyba się powstrzymam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze żadnego płynu z tej firmy nie próbowałam. Wąchałam tylko :) Zapachy smakowite, ale mam swoich ulubieńców kapielowych już...chociaż..pewnie zrobię niedługo jakieś odstępstwo, bo bardzo lubię ładne zapachy, a żele OS na pewno je mają.

      Usuń
  29. O nie ! A ja kupiłam 2 tygodnie temu ten sam depilator za 90zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, ja zwykle kupuję coś w Rossmannie a w następnej gazetce widzę to w promocji:)

      Usuń
  30. pewnie załatwię sobie ten zestaw z orginal source :) po za tym nic mnie nie zainteresowało :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety, ale ta gazetka mnie totalnie rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też:/ Czekałam na coś wow, a tu bez szału.

      Usuń
  32. jak to dobrze, że mnie nic nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nic nie przyciągnęło mojego wzroku, oprócz sprawdzonych marek, takich jak Nivea czy lakier do włosów od Taft ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. coś bym tu dla siebie znalazła, dwufazówki z Bielendy, Adidasa różowego, i skrzyp Optima :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Nic dla siebie nie znalazłam, ale na miejscu i tak okaże się, że coś w koszyku się jednak znajdzie ;)

    +dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.