Zapolujecie? Wielka obniżka w Rossmannie - 40%

Zapewne wszyscy już wiedzą, że wielkimi krokami zbliża się -40% na kolorówkę w Rossmannie (będzie zniżka też na produkty do twarzy jak ostatnio? Wiecie coś na ten temat?) <=== start 22 listopada.

Co zamierzacie upolować? :D

Sama będę szukać jakiegoś dobrego, podkręcającego tuszu do rzęs, dla osób które niekoniecznie je posiadają (czyt. ja). Polecicie jakiś?

Poza tym zamierzam kupić czarny eyeliner - nigdy nie mogę trafić na ten z Maybelline w słoiczku...to jakaś limitka była czy jak? Ostatnio próbowałam kupić czarny z Catrice i też nie było.. Wycofali je czy to u mnie takie zaopatrzenie? Mam chyba jakiegoś pecha :P


51 komentarzy:

  1. ja Ci mogę polecić tą żółtą mascarę z maybelline jest świetna! a ich eyeliner jest cały czas nawet teraz do 28 listopada jest na niego normalnie promocja za 27 złotych : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rarity więc pewnie u mnie nie ma dostaw...poszedł i tyle go widziałam, nie wiem jak w Rossmannie, ale w Naturze go ostatnio nie znalazłam ;/

      Dzięki za polecenie:)

      Usuń
    2. A masz może u siebie w mieście Drogerie Stars? Ostatnio kupiłam tam eyeliner Maybelline za niecałe 18 zł:) Zagadnięta ekspedientka powiedziała, że to nie żadna promocja, tylko stała cena:)

      Usuń
    3. ooo czemu w krk nie ma takiej drogerii?! : c
      jutro bedzie dostawa do wszystkich rossmanów przed promocją ^^

      Usuń
    4. Nie kojarzę takiej drogerii u siebie, ale wygoogluję, może się miło zaskoczę:)

      Usuń
    5. Niestety nie ma jej u mnie, ale tu można sprawdzić gdzie są: http://www.starsdrogerie.pl/mapa-sklepow

      Usuń
    6. A Hebe macie? Z tego, co się orientuję, tam ten eyeliner kosztuje około 22 złotych. Teraz właściwie nie wiem, po co to piszę, skoro się wszyscy szykują na wyprzedaż w Rossmannie;)

      Usuń
    7. Klaudia bo w Rossie eyelinerów zabraknie:)

      Wiecie coś czy później robią dokładki skoro promocja trwa tydzień?

      Usuń
    8. u mnie w Rossmannie już teraz brakuje eyelinerów :O dziś byłam na zwiadach (:D) i nie widziałam w szafach żadnego wcześniej upatrzonego :(

      Usuń
  2. właśnie napisałam post na ten temat i szukam na blogach co by tu jeszcze dokupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam jestem wierna żółtkowi z Lovelly jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno używałam tego zielonego i niebieskiego z Wibo i niestety, mimo że są dobre to bardzo szybko wysychają..

      Usuń
  4. Już nie mogę się doczekać. Na pewno kupię tusz do rzęs i podkład (może Helthy Mix), ale pewnie jeszcze na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupię sobie żółty tusz (wreszcie!, bo zawsze go jakoś mijałam), czarną kredkę z rimmela i tyle, bo główne fundusze oszczędzam na dzień darmowej dostawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobną taktykę:) Też czekam na dzień darmowej dostawy:)

      Usuń
  6. ja kupię tusz z Lovely i ten zielony z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie mam bana na zakupy, więc nie będę chodzić i się denerwować:)
    a linery Maybelline widziałam ostatnio w SP:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma u mnie SP;/ Długo potrwa ten Twój ban?

      Usuń
  8. Ah, a kupiłam w weekend podkład. Szkoda, że nie poczekałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Listy jeszcze nie zrobiłam, ale wybiorę się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chcę kupić maskarę podkręcającą.
    I podkład Bourjois jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja może jakiś lakier upoluję, bo nie liczę że pomadkę w kredce Astor w kolorze 011 znajdę

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie też zamierzałam kupić eyeliner maybelline na promocji rossmanowej, ale postanowiłam dziś zrobić rozeznanie w akurat łódzkich rossmanach jak się sprawa ma, czy naprawdę jest ciężko z jego dostępnością :) Spotkałam go w pierwszym rossmanie do jakiego weszłam, jest, nawet w promocji aktualnie za 25,49zł cena regularna 33,99zł :O więc obliczyłam sobie, że na promocji będzie kosztował ok 20.40, a jaki był mój szok gdy weszłam do Hebe , które jest naprzeciwko i dostałam ten eyeliner za 21 zł w cenie regularnej :) Mogę cieszyć się nim już dziś i nie zastanawiać się czy dostanę go na promocji jak się rzuci na niego wiele osób :) Rossman troche przesadza z regularną ceną . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Madison cóż, u mnie jest aż jeden Rossmann więc mam nadzieję, że też mi się poszczęści w tym pierwszym:)

      Usuń
  13. podobno promocja ma też obejmować pielegnacje, widziałam plakat na fb :-) ja planuje kupić podkład Wake me up z Rimmela, eyeliner z Maybelline, pewnie jakiś Eliksir z Wibo też mi wpadnie do koszyka :-) co do tuszu to ja ostatnio jestem zauroczona Scandaleyes od Rimmel :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninnette naprawdę? Byłoby super, bo wczoraj czytałam na wizażu że ta obniżka pielęgnację ominie a kupiłabym kilka rzeczy..m.in. micel Bourjois.

      Usuń
  14. oo to już nie długo :) nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już się nie mogę doczekać, mam dłuugą listę zakupów!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten eyeliner z maybelline jest na stałe w ofercie, ostatnio widziałam go w rossmannie, jest jeszcze fioletowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Pump Up z Lovely bardzo ładnie podkręca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze chyba naprawdę warto go wypróbować skoro tyle osób go poleca.

      Usuń
  18. Zapoluję na coś zdecydowanie...ale jeszcze nie wiem na co,hehehe. O tyle lubię te promocje, że staram się na nich upolować coś, czego do tej pory nigdy nie próbowałam i uważałam u siebie za zbędne. Tak było z bronzerem czy kredką do brwi. Teraz myślę nad tuszem do rzęs, ale jeszcze nie wiem nad jakim, bo właściwie każdy który kupuję to nie ten! A od tuszu duuuuużo wymagam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mastiff może tym razem trafisz na ideał:) Moje rzęsy wymagają solidnego podkręcenia, bo są bardzo proste i przy normalnym tuszu prawie ich nie widać..

      Usuń
  19. Zazdroszczę dostępu do Rossmanna ;-)
    Gdybym była w ten dzień w Polsce, to na pewno kupiłabym sobie 3 cienie w kremie Maybelline. A tak to musiałam zapłacić pełną cenę... ;-)
    Kochana ja również mam proste rzęsy i jedynym drogeryjnym tuszem, z którego byłam zadowolona, był Max Factor False Lash Effect :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź:) Za to Ty na pewno masz dostęp do dużo fajniejszych kosmetyków, niż te które są w Rossmanie czy w PL chociażby:)

      Usuń
  20. Ja polecam tusz z Bourjois Volume Galmour :) Już się nie moge doczekać tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nie mam listy, ale z pewnością zajrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Różowy tusz z wibo, na pewno jakieś lakiery z tej firmy i nie wiem, co z podkładami. Bo Wake me upa by wypadało kupić (42 zł w regularnej mnie przeraza), ale po 1 jeszcze go mam, po 2 na zime chcialabym cos ciezszego i mysle nad bb z under20 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli uda mi się wyskoczyć to chętnie też się zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na pewno chce kupić czarny liner z Wibo i zółtą mascarę w Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już kupiłam :) Lakier piaskowy i podkład, więcej do szczęścia mi nie jest potrzebne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chciałam kupić żółty tusz z Lovely, ale niestety został wykupiony :/

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami :D
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również nie odpuściłam i zapolowałam na kilka rzeczy. Miałam wprawdzie gotową listę zakupów, a ostatecznie wyszłam z drogerii z produktami których jeszcze nie miałam. Stwierdziłam, że taka obniżka to dobra okazja by kupić i przetestować coś nowego, a jak okaże się porażką - nie będzie mi żal, bo zapłaciłam w końcu niewiele ;)
    Choć nie ukrywam - bardziej ucieszyłaby mnie taka obniżka na kosmetyki pielęgnacyjne niż na kolorówkę. Gdyby Rossmann zrobił taką promocję to wykupiłabym chyba wszystko do włosów i ciała.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłam nie to co zamierzałam :D Ale wolałabym taką promocję na kosmetyki pielęgnacyjne, bo jakoś bardziej ta dziedzina urody mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam, ze jestem u Ciebie po raz pierwszy bardzo tu wszystko do siebie pasuje, robi ogromne wrazenie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. póki co to zamierzam jak najbardziej wyczyścić magazyny do końca roku :D Później będzie hulaj duszo, piekła nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  31. dzisiaj właśnie byłam zapolować ale nie wiedziałam który kolor różu wybrać, a nie było testerów hehe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.