Doz.pl - apteka internetowa w której lubię robić zakupy

Od kiedy odkryłam możliwość robienia zakupów w aptece internetowej doz.pl zaglądam do niej bardzo często. Skusił mnie bogaty asortyment, również niedostępnych powszechnie kosmetyków w sensownych cenach (chociaż tu trzeba uważać) i "darmowa wysyłka"




Jeśli nie wiecie na czym to polega, to składacie zamówienie on-line na stronie doz.pl i w ciągu max. 72h jest ono ściągane do apteki. U mnie najczęściej były to dwa dni. Teoretycznie można po prostu iść i kupić bezpośrednio wiele rzeczy, ale po pierwsze ceny są często wyższe niż przy zakupach on-line, po drugie jak coś wcześniej zamówię to mam pewność, że na pewno będzie dostępne jak przyjdę. Po złożeniu zamówienia (trzeba wcześniej założyć sobie w aptece konto, jak w innych sklepach internetowych) wybieracie aptekę w której chcecie je odebrać. Musi to być oczywiście apteka Dbam o Zdrowie, ale myślę, że macie taką u siebie, bo nawet u mnie jest ich kilka. 

Pod tym linkiem możecie sprawdzić czy taka apteka jest w Waszym mieście: LISTA APTEK

Nie płacicie nic za dostawę tych produktów.  A jak już dotrą do apteki dostaniecie informację na smsa lub e-mail, że można je odebrać. Warunkiem jest jednak złożenie zamówienia za minimum 20zł. Płatność za zamówienie odbywa się dopiero przy odbiorze, nie płacimy on-line.

Powiem Wam, że mi jako osobie która większość dnia spędza w pracy bardzo ułatwia to zakupy. Nie muszę wielu rzeczy szukać po całym mieście, sprawdzam czy tam są i zamawiam. Oczywiście nie udaje mi się znaleźć wszystkiego, ale dużo kosmetyków jest. Poza tym mogę sobie na spokojnie posprawdzać składy zanim coś kupię. (Skusiłam się raz w aptece na maskę do włosów bez przeczytania składu, bo miło kojarzyłam firmę i niestety nie byłam za bardzo zadowolona. Promocja + dobre skojarzenie firmy = biorę. A wiecie, apteki to jednak nie sklepy gdzie mogę sobie w spokoju godzinę etykiety czytać - nie mówię o tych samoobsługowych, u mnie z reguły to Panie muszą podać dany produkt). Poza tym mam może złudne wyobrażenie, że kosmetyki z apteki były lepiej przechowywane i nie trafią mi się przeterminowane czy otwarte wcześniej przez kogoś.

Na stronie dostępna jest wygodna wyszukiwarka - często wpisuję samą firmę i sprawdzam czy mają to czego szukam. Same kosmetyki znajdziecie TUTAJ. Polecam jednak porównywanie cen bo nie wszystko jest tam tanie. 

Znajdziecie tam kosmetyki m.in. Avene, Anida, Celia, Wax, Oceanic, Gal, Dermedic, Farmona (w tym słynne wcierki do włosów), Flos-lek, Tołpa, Oeparol czy nawet Ziaja. Są zatem firmy mniej i bardziej znane, niektóre też niedostępne w standardowych drogeriach.

Osobiście "na dozie" kupuję wcierki Jantar, balsamy do ust Tisane, żele pod oczy z Flos-lek, pastę bez fluoru Ajona...są jeszcze inne rzeczy, ale to akurat moje pewniaki, które bardzo lubię i polecam. Nie zamawiam tam natomiast olejków bo ceny są dla mnie zdecydowanie za wysokie.

Edit:  Chciałabym jednak zauważyć, że jeśli chodzi o ceny w tej aptece to są średnie. Polecam składanie tam zamówień na kosmetyki, których nigdzie nie możecie dostać, bo przy tych ogólnodostępnych biznes ten się raczej nie opłaca.

A Wy znacie, lubicie tę aptekę? Zdarza Wam się tam coś zamawiać? Jeśli macie znacie stamtąd jakieś kosmetyczne perełki to dajcie znać:)

61 komentarzy:

  1. Bardzo lubię u nich zamawiać i często to robię, można sporo oszczędzić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila pochwal się co tam zamawiasz:)

      Usuń
    2. Głównie leki :D:D. Z kosmetyków zamawiałam krem i żel do mycia twarzy Fitomed, żel ślimaczy Jardins, wazelinę poziomkową Floslek... Więcej nie pamiętam :D.

      Usuń
    3. Żel ślimaczy? A co to i do czego? Nie widzę takowego na ich stronie.

      Usuń
    4. Pewnie o żel Jardin Naturel. Zoila, do czego go stosujesz?

      Usuń
    5. Stosowałam. Na rozstępy. Bez szału. Sporo osób stosuje śluz ślimaka na blizny potrądzikowe - tego żelu raczej bym nie polecała, ponieważ lubi się rolować. Nakładanie na niego makijażu może być utrudnione.

      Usuń
  2. Też kiedyś robiłam u nich zakupy. Do czasu gdy w mojej okolicy zamkneli stacjonarny doz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tam nieraz zamawiam, z internetowych lubię też aptekę gemini - często mają dużo niższe ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina sprawdziłam i mają fajny asortyment ;) Niestety nie ma takiej apteki u mnie. Czy oni działają podobnie jak doz czy jak typowy sklep on-line?

      Usuń
  4. może się fajnie się zamawia, ale farmaceutów doz traktuje kiepsko - wieczne naciski na wciskanie byle czego, tajemniczy klient, groźby zwolnienia bo staruszce nie polecasz Jedynie Słusznego Najdroższego Leku i nie wyrabiasz wyśrubowanych norm i tak dalej i tak dalej. odkąd rozpoczęłam pracę zawodową jako klient unikam DOZu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milie to niezbyt fajnie jeśli tak podchodzą do personelu.. Chociaż mi raczej nic obsługa sklepu dodatkowo nie poleca. A robię tam zakupy nie tylko internetowe.

      Usuń
    2. hm, to zaskakujące... zwykle wystarczy że ktoś zapyta o środek na przeziębienie, a pracownik ma obowiązek zaproponować określony produkt (na przykład Gripex zamiast tańszego Grypoleku). Oczywiście nie każą wciskać wszystkiego każdemu - na to marketing dozu jest zbyt mądry, działa to raczej na zasadzie sprzedaży wiązanej (do antybiotyku osłona jedynie słusznej firmy i tak dalej). Na szczęście już tam nie pracuję

      Usuń
    3. Być może to dlatego, że ja tam raczej nie realizuję recept (chodzę do apteki najbliższej od lekarza) i głównie odbieram zamówienia. Rzadko kupuję cokolwiek innego i raczej nie są to leki. Może pani z obsługi nie ma pomysłu co zaproponować:)

      Usuń
  5. Widzę, że w Białymstoku jest kilka Aptek Dbam o Zdrowie, więc zabieram się za przegląd asortymentu :) Osobiście też ostatnio wolę robić zakupy przez internet i w ten sposób oszczędzać trochę czasu. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia sprawdzaj tylko ceny też w innych miejscach, bo nie zawsze jest taniej:)

      Usuń
  6. Jeszcze nigdy nie zamawiałam nic z tej apteki, ale może się skuszę. Już ładuje mi się link z listą aptek. Jestem ciekawa czy jest u mnie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też u nich często zamawiałam choć nie zawsze mają wszystko taniej i z tego powodu korzystam teraz z innych aptek :) Nawet Jantar mają droższy ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jofka u mnie Jantar znalazłam też w sklepie zielarskim i niestety na doz jest tańszy.. więc dużego wyboru niestety nie mam.

      Usuń
  8. Lubię u nich zamawiać kosmetyki często mają produkty których nie znajdzie się stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo często u nich zamawiam, z reguły taki sposób kupowania jest tańszy bo gdy raz zamawiałam herbatkę przez internet zapłaciłam za nią 4zł, a raz chciałam tylko jedno opakowanie zamówić ale okazało się że muszę złożyć zamówienie za min 20zł, więc podreptałam do apteki kupić jedno opakowanie herbatki i zapłaciłam aż 6,5zł!! Więc warto zamawiać przez internet ;) Ta sama apteka, ten sam produkt a dwie różne ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila ja ostatnio się nacięłam i kupiłam jeden kosmetyk stacjonarnie o ok. 10zł drożej! Spieszyło mi się, nie sprawdziłam...masakra. A nie był bardzo drogi, bo normalnie on-line kosztuje 20zł.

      Usuń
    2. Wow, to przepłaciłaś. Choć miałam podobnie z Piloxidylem, on-line kosztował 20zł a stacjonarnie aż 28zł :/ Kiedyż zapytam Panią w aptece czemu tak jest ;)

      Usuń
  10. Ja też bardzo lubię robić zamówienia na doz.pl. Nie muszę biegać po aptekach i szukać danego produktu. A poza tym często mają dość fajne promocje ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwina zgadzam się, dla mnie teraz sama oszczędność czasu to bardzo dużo.

      Usuń
  11. Znam i lubię, często robię tam zakupy ;) Wygodnie, taniej niż w niejedne aptece, a do tego mają naprawdę szeroką gamę produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zauważyłam, że jak się zamówi leki na stronie to są tańsze czasem nawet i o złotówkę niż jakby się kupiło w tej samej aptece bez zamawiania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruda Rudość z lekami nie sprawdzałam, ale przy kosmetykach różnice są często bardzo duże.

      Usuń
  13. Kiedyś często robilam tam zakupy, dopoki nie odkrylam dzieki blogom Gemini. Czesto maja duzo tansze kosmetyki i leki... Zajrzyj;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilussia jesteś drugą osobą która poleca tutaj tą aptekę, więc to chyba coś znaczy. Niestety nie ma jej u mnie ;/ ale może inni skorzystają.

      Usuń
    2. U mnie też jej nie ma. Zamawiam kurierem. Polecam! Naprawdę tam jest taniej.

      Usuń
    3. W takim razie pewnie się skuszę jak zmniejszę swoje zapasy:) Dzięki za polecenie:)

      Usuń
  14. Bliżej wiosny planuje apteczne zakupy, ale w Gemini - taniej niż w doz. Polecam tez henri.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znalazłam tańszą aptekę, w której robię internetowe zamówienia :) Nie ma minimalnego kosztu zamówienia, odbiór w aptece następnego dnia i wiele promocji. Doz ma taki plus, że jest bardziej rozpowszechniony i jest więcej aptek tej sieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się co to za apteka!:)

      Usuń
    2. Tez jestem ciekawa co to za apteka :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię tę aptekę. Pozwala sporo zaoszczędzić. Kupuję tam najczęściej filtry, wody termalne (LRP, Vichy), balsamy do ust (Tisane, Palmer's), kremy (głównie Tołpy), szampony (Equilibra), zioła (korzeń rzewienia, kozieradkę), płyn do soczewek i oczywiście leki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idalio wypatrzyłam tam właśnie krem z Tołpy który mi polecałaś:) Tylko dopiero ostatnio zauważyłam, że on bodajże na drugim miejscu ma parafinę. Nie przeszkadzała Ci?

      Usuń
  17. Wstyd, ale nie kupowałam jeszcze nic na dozie :P
    Co do olejów - może spróbuj kiełków pszenicy albo pestek dyni? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamawiałam tam, ale już tego nie robię:) Ceny są kosmiczne, chociażby przebitka ponad 30 zł za serum Flavo C, woda Uriage droższa o conajmniej 20 zł. Taniej jest zamówić w innej aptece i wydać te 10 zł za dostawę niż w DOZie. No i raz zamówiłam tam krem z Avene i dostałam produkt, którego data ważności mijała 2 miesiące po zakupie. Jak dla mnie to dyskwalifikuje tą aptekę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupuje tam paste do zebow firmy L Angelica, bez fluoru. Oprocz tego herbatki ziolowe i kosmetyki firmy apis. Gdzie kupujesz olejki eteryczne?
    Bardzo ciekawi mnie ta pasta do zebow bez fluoru. Zaraz poszukam na stronie apteki.
    Bardzo ciekawy post. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bardzo lubię DOZ i często tam kupuje
    a ostanio jak robiłam zakupy w przeddzień moich urodzin to dostałam od nich karte rabatową 20 zł, która daje %0 % rabatu do zamówien aż do wyczerpania limitu 20 zł, fajna sprawa, zwłaszcza że karta jest ważna 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też często u nich zamawiam, ale ostatnio odkryłam jeszcze aptekę Melissę i Gemini i już dzielę zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że o tym napisałaś, bo ja choć kojarzyłam wcześniej tę aptekę samą w sobie, to nie miałam pojęcia, ze w taki sposób ona działa. Świetny sposób na zakupy, też nie lubię mieć zaplanowanego jakiegoś zakupu, a gdy dany produkt okazuje się niedostępny mam tylko dwie opcje, wyjść z niczym albo zdecydować się na nie zawsze zbyt trafnie wybrany pod wpływem chwili, produkt zastępczy. Jest u mnie kilka ich aptek, więc dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubiłam tą aptekę i często z niej korzystałam dopóki nie usłyszałam o Gemini - przebijają DOZ niższymi cenami i to sporo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie doz zawyża ceny. wolę gemini albo wapteka .

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się niedawno skłaniałam ku zamówieniu, ale niestety stan konta mnie powstrzymał.
    Aczkolwiek wiedząc, że mogę zamówić coś do apteki pod nosem na pewno niedługo to zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kupuję tam żel do mycia twarzy Fitomedu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam :) Dziś zrobiłam tam drugie w życiu zamówienie :) Kiedyś już tam kupowałam online i bardzo podoba mi się, że nie trzeba płacić, tylko zamówić i odebrać (w Rossmannie chyb też tak jest/było). Kupiłam parę rzeczy, których nie dostanę gdzie indziej lub w samej aptece stacjonarnie (nie wszystko mają w punkcie, co jest online), czyli np. szampony Equilibra. Wybór faktycznie jest wielki, ale nie mają Pharmaceris, a chciałam wreszcie przetestować szampon. Jestem ciekawa, kiedy moje zamówienie się pojawi. Obstawiam, że czas będzie dłuższy niż 2 dni, bo jednak moje miasto jest nieduże. Myślę, że to nie ostatnie moje zakupy tam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja lubię też aptekę internetową Gemini za mnóstwo ciężko dostępnych marek - mają m.in. Fitomed, ogromny wybór Ziaji, Decubal, Auriga i całe mnóstwo innych rzeczy. Na pewno jednak na korzyść Doz-a przemawia to, że można zamówić i po prostu odebrać na miejscu w aptece, bez konieczności robienia przelewu i płacenia za przesyłkę. Świetny system, no i nawet w małej mieścinie skąd pochodzę jest apteka, która współpracuje z Doz-em.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię doz.pl ale rzeczywiście czasem an ceny trzeba uważać. Mimo wszystko też ją rekomenduję moim znajomym :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię robić zakupy w tej aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też kiedyś lubiłam doz.pl, ale jak poznałam aptekę Gemini z Gdańska, to się nagle okazało, że DOZ jest bardzo drogi! kilka produktów w Gemini było o połowę (sic!) tańszych, chociaż faktycznie nie wszystko tam się pokrywa ofertowo. Te rzeczy, które wymieniłaś, warto zamawiać w DOZ-ie, ale np. Flavo-C Aurigi i kosmetyki La Roche Posay były dużo, dużo droższe. Dlatego ja się już teraz nie przywiązuję do jednej apteki, tylko jak mam coś droższego do kupienia, porównuję ceny - czasem oszczędności są naprawdę wielkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, widzę, że już kilka osób wyżej porównało Gemini do DOZ-a :) ale to naprawdę szokujące różnice

      Usuń
    2. Ceny na dozie są stosunkowo tańsze niż w aptekach stacjonarnch, ale zazwyczaj opłaca mi się zapłacić za przesyłkę z Gemini. Niedawno robiłam zamówienie na kilka rzeczy - nie tylko kosmetyki i zaoszczędziłam ponad 100zł w porównaniu z dozem... A suma zamówienia z przesyłką wyniosła niespełna 150zł...

      Usuń
  32. Własnie kupiłam u nich krem z La roche, cena kupiona przez doz była tańsza o ok.25 zł niż jakbym kupiła ten produkt w tej aptece w której go odbierałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mialam okazje zamawiac u nich i we Waptece.pl . Obie dzialaja bardzo sprawnie. Plusem Wapteki jest gratisowa przesylka do paczkomatu przy wiekszych zakupach. Co za czasy, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba nadążać za nowoczesnością :) Ja kiedyś nie wyobrażałam sobie, żeby kupować cokolwiek przez internet, a teraz to dla mnie zupełna normalność. Zaczęłam od kupowania niektórych produktów spożywczych, potem ciuchy, a teraz już nie mam oporów przed zamawianiem czegokolwiek. Co do aptek, to też zdarza mi się zamawiać leki i różne preparaty, ale z innej apteki internetowej - jestem bardzo zadowolona, mają sporo ciekawych produktów :) Korzysta ktoś z Was również?

      Usuń
  34. Ja od dawna korzystam z aptek interentowych, bo wychodzi zdecydowanie taniej w większości przypadków moich zakupów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.