Moje postanowienia noworoczne:)

Na wielu blogach pojawiły się postanowienia noworoczne, wychodząc z założenia, że dzięki oficjalnej liście być może będzie mi łatwiej ich dotrzymać, ja też postanowiłam spisać swoje. Część z nich wydaje się bardzo ogólnikowa, ale już wiem jak do nich dążyć i przy niektórych poczyniłam już pewne kroki...np. zrobiłam listę wszystkich kosmetyków, które posiadam i mam nadzieję, że z czasem będzie z niej więcej pozycji ubywać niż przybywać:) Chcę żeby był to rok zdecydowanie idący w stronę minimalizmu i rozwijania zainteresowań. 





Kilka postanowień kosmetycznych też mam, ale nie chciałam się tu rozdrabniać:)

A Wy macie jakieś noworoczne postanowienia?

PS. Na koniec jeszcze coś co mnie dziś rozbawiło:)




61 komentarzy:

  1. Powodzenia Kochana będę trzymać kciuki w tych postanowieniach :D ja też mam zamiar coś zmienić w swoim życiu na lepsze i zdrowsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co konkretnie chcesz zmienić? Jeśli to nie tajemnica?

      Usuń
    2. Przede wszystkim muszę ogarnąć się z moimi nawykami żywieniowymi i znów wrócić do biegania bo strasznie to zaniedbałam, bieganie odstresuje mnie i sprawi że będę miała więcej energii na wszystko i reszta się jakoś potoczy. I postaram się bardziej zaangażować w nowe sesje zdjęciowe może jakieś wyjazdy, szkolenia itd. to co lubię najbardziej.

      Usuń
    3. Tobie zatem również życzę powodzenia i trzymam kciuki:) Bieganie fajna sprawa, chociaż nigdy fanką sportu nie byłam:)

      Usuń
    4. dzięki przyda się wsparcie :D

      Usuń
  2. Z tym ograniczaniem zakupów to bardzo mi by się przydało, bo w drugiej połowie roku planuję przeprowadzkę i to dosyć daleko ;) trzymam kciuki za Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eternity przy przeprowadzkach doceniamy posiadanie małej ilości rzeczy:) Poza tym pewnie i nieco kasy się przyda. Jak już to sama bym wolała pójść w stronę zakupów ubraniowych niż kosmetycznych, bo tych drugim mam już sporo:)

      Usuń
  3. Mam trochę postanowień, bardzo podobne do Twoich:) Mam jeszcze postanowienia odnośnie ruchu i niemiecki zamiast angielskiego.. chociaż przydałoby się oba.. No i mam zamiar się kulinarnie podciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś i ja zacznę bardziej szaleć kulinarnie, bo czuję niedosyt:) Raczej gotuję to co już umiem i lubię niż szukam nowości.

      Usuń
  4. Życzę wytrwałości w spełnianiu postanowień!
    Właściwie to mogłabym się podpisać pod twoimi postanowieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wytrwałości! Ja nie mam takich konkretnie sprecyzowanych;) a może spiszę, kto wie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno łatwiej dotrzymać tych spisanych...a najlepiej spisać i od razu zastanowić się jakimi drogami możemy je osiągnąć;)

      Usuń
  6. Fajna grafika do posta. Mogę wiedzieć jakiego programu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To pomieszanie Gimpa i Photoscape:)

      Usuń
  7. Ja co roku mam zamiar ograniczać zakupy, a jakoś zawsze wychodzi inaczej :) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam już listę kosmetyków które mam i w razie wątpliwości na nią zajrzę. Sama nie wiedziałam że mam np. tyle balsamów do ciała.

      Usuń
  8. Minimalizm w szafie też by mi się przydał. Muszę to dopisać do mojej listy postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i wytrwałości Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Część z Twoich postanowień pokrywa się z moimi zmianami,ale niektóre juz wprowadziłam w tamtym roku:):) nie miałam w planach tylko programu graficznego! ale może to tez dobry pomysł:)
    Trzymam kciuki:) dziel się na blogu pomysłami z realizacji postanowień typu zdrowe przepisy, ćwiczenia itp...
    Minimalizm u mnie również rządzi:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się radami jeśli chodzi o minimalizm, Trudno było?

      Usuń
  11. trzymam kciuki :) mogłabym większość twoich postanowień dopisać do swojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Postanowienia dobra sprawa,ale mi zawsze bardzo trudno się ich trzymać;)
    Trzymam kciuki za twoje postanowienia,mam nadzieję,że uda Ci się je zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie będzie łatwo, ale zawsze będę mogła wrócić do tego posta i przypomnieć sobie co chciałam zmienić w tym roku.

      Usuń
  13. Wytrwałości! :) Ja również chcę ograniczyć ilość kosmetyków i skupić się nad ich jakością, to samo tyczy się mojej szafy. Wczoraj przygotowałam sobie wstążki, które zawiązałam na wieszakach tak jak pisała w swoim poście Joasia z styledigger :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w realizacji postanowień. Ja w tym roku nic sobie nie założyłam do realizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się dołować, że się czegoś nie zrobiło jak ten rok minie:)

      Usuń
  15. powodzenia,
    ja nie mam postanowień, bez tego można żyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wera nie każdy musi je robić:) Najlepszego w nowym roku.

      Usuń
  16. Kręgosłup sama powinnam wzmocnić, ale ja mam tylko taką piłkę jak na zdjęciu. :) Zazdroszczę książki, mi się nie chce szukać filmików na YT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aelling lenistwo to to z czym chcę walczyć w tym roku, bo wierz mi też szybko się zniechęcam:)

      Usuń
  17. Zdrowsze odżywianie (+ schudnąć), poprawienie organizacji, dążyć do minimalizmu, opanować się z kosmetykami - to wszystko mogę przepisać z zeszłorocznej notatki, jak postać z komiksu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna postaraj się chociaż jednej z tych rzeczy nie przepisać w kolejnym roku;)

      Usuń
    2. Nie wiem, czy to możliwe w moim przypadku, ale na pewno będę się starać ;)

      Usuń
  18. Podobnie jak Ty chcę się lepiej odżywiać i być bardziej zorganizowana. Może kiedyś pokonam lenia :)
    Chciałabym uporządkować szafę (oddać nieużywane rzeczy), oczyścić pokój z niepotrzebnych rzeczy, które nazbierałam :) zrobić porządek ze zdjęciami na komputerze ;) może wydawać się, że to takie błahostki... ale mnie to trochę przytłacza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobnie, dla mnie też posiadanie zbyt wielu rzeczy jest przytłaczające. Przegląd szafy robię co jakiś czas i stale coś z niej wyrzucam, niestety część rzeczy ląduje w pudle czekając na lepsze czasy a ja i tak nigdy nie mam w co się ubrać:)

      Usuń
  19. A co to za książka jeśli można wiedzieć ? Samą piłkę też posiadam, tyle że brak na nią pomysłu, a kręgosłup boooli, oj boli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie książka kupiona jakiś czas temu w Lidlu chyba za 30zł - KLIK. Teraz też ma być albo już jest, bo widziałam ją ostatnio w ulotce. Tylko tam wymagają jedynie karimaty - ja już mam kupioną. Nawet już zaczęłam treningi ale szybko się zniechęcam. Mój partner za to był wytrwalszy i potwierdza, że pilates działa i po jakichś dwóch tygodniach odczuwasz różnicę.

      Usuń
  20. Żadnych ćwiczeń z piłką tam niestety nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem za minimlizmem, sama myślę o wprowadzeniu go u siebie w kosmetykach ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia:) Ja też sobie postawiłam kilka celów - będę zadowolona ze swojego ciała, przeczytam więcej książek niż w zeszłym roku, oczywiście minimalizm kosmetyczny i znajdę pracę!:) Jeszcze parę innych, ale i tak będzie sukces ja te cztery zrealizuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malina mam nadzieję, że ze wszystkimi Ci się uda:)

      Usuń
  23. Trzymam kciuki bardzo mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak zastanawiam się czy potrafiłabym sprowadzić w moje kosmetyki minimalizm? Hm. Patrząc na moje zbiory z których używam pewnie z 10%? Nie sądzę.
    Może rzeczywiście warto spróbować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie irytuje Cię, że te których i tak nie używasz zajmują tyle miejsca? Jeśli mi się coś totalnie nie podoba to oddaję albo wyrzucam, wtedy robi mi się lżej na sercu:)

      Usuń
  25. Tak, też mam swoje postanowienia, nawet opublikowałam je aby się zmotywować. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Będę trzymała kciuki. Ja też w tym roku mam kilka celów które planuję zrealizować. Mam nadzieję że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wciąż tworzę listę moich postanowień. Chcę, aby w tym roku wszystko poszło jak należy :) Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny ten obrazek końcowy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Też stawiam na organizację w tym roku. A Tobie życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymam kciuki za postanowienia;) Ja robię cele miesięczne - łatwiej do spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Minimalizm oj tak, przydałoby mi się. A w angielskim też chcę się podciągnąć.
    Moim postanowieniem jest otworzyć w końcu swój gabinet kosmetyczny, podszkolić się w j. angielskim, zrobić kurs wizażu, zaliczyć kurs jazdy na trolejach, oraz zaplanować dziecko na konkretny termin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej mialo byc gabinet trychologiczny :/ co ja?!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.