Zmiany - szablon i nagłówek bloga

Witajcie:)

Być może część z moich czytelników zauważyła, a część pewnie nie, ale zmieniło się tu ostatnimi czasy. Myślę, że jest bardziej przejrzyście i pewnie tak zostanie na dłuższy czas. Nie wszystko jest jeszcze dopracowane i podlinkowane, ale powoli się zrobi:) Zastanawiam się jeszcze nad szarym graficznym tłem, ale sama nie wiem..

Tu też moje pytanie, czy wolicie gdy np. po kliknięciu karty Pielęgnacja przeniesie Was do wszystkich postów na ten temat czy do strony gdzie każdy post na ten temat będzie podlinkowany i opisany? Osobiście chyba wolę tą drugą opcję, chociaż będzie ona dla mnie bardzo czasochłonna. 



Szablon na bloga stworzyła mi Natalia z bloga Just Beauty.PS. Dziękuję za cierpliwość :)

Nagłówek jest dziełem Weroniki z bloga  Vea Loveliness. Nie da się ukryć, że gościły u mnie przeróżne nagłówki. Ostatnio były kokosy, teraz chciałam nieco nawiązać do włosomaniactwa i chyba się udało? Przyznaję, strasznie zaniedbałam ostatnio włosowe posty na blogu..ale też się nadrobi.

-BYŁO-


-JEST-

Jak Wam się podoba?

20 komentarzy:

  1. fajnie, wcześniej tez było dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wygląda ślicznie ! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba! Zmiana na wielki plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniejsza czcionka, fajniejsze menu w nagłówku :) Bardzo ładnie jest, chociaż zmiana niedrastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo korzystne zmiany:) jest ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę szkoda tego fioletu, ale każda zmiana jest dobra. Grafika w nagłówku jest przepiękna, te warkocze, te sploty! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie bardzo fajna zmiana, zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to teraz czekam na te posty włosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Logo świetne, zostaw biały, bardzo czytelny i schludnie to wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę ostatnio wszędzie same zmiany :D Nowy wystrój bardzo mi się podoba, lubię takie delikatne kolory i jak jest tak przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie się te fioletowe elementy podobały :)
    chociaż teraz też jest ładnie, śliczna grafika w nagłówku

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiałam tego Twojego kokosa w nagłówku;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy cos zmieniają w wyglądzie bloga chyba i ja cos powinnam, a zmiany bardzo na tak muszę przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama chciałabym mieć taki ładny szablon, ale niestety nie mam zdolności ":(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest bardzo przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem zmiana wyszła na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo lepiej!

    Mnie się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz mi się podoba, ale wtedy te kokosy kojarzyły się nieodłącznie z Twoim blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są te twoje szablony i nagłowki. Masz naprawdę dobry gust.
    Sama również zastanawiam się nad zmianą, chyba też oddam ten projekt w ręce kogoś kto się na tym zna bo mi to nie za bardzo wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.