O mojej (obecnie) ulubionej aptece internetowej - dlaczego ją polecam i co bym w niej zmieniła

Na początku roku pisałam Wam o mojej ulubionej aptece internetowej w której lubię robić zakupy KLIK. Wtedy w komentarzach kilka osób poleciło mi jeszcze lepszą opcję - Aptekę internetową Gemini. Zasada zamawiania jest podobna jeśli macie tę aptekę w swojej miejscowości, możecie złożyć zamówienie on-line i odebrać je za darmo w jednym z oddziałów - lista tutaj (północ Polski). Jeśli nie macie tej apteki w swoim mieście składacie zamówienie on-line i czekacie na przesyłkę. Ja niestety nie mam możliwości odbierania zamówień w swoim mieście i nieopodal niego, ale z tego co zauważyłam ceny większości produktów są tak niskie, że przy kilku rzeczach nawet płacąc za przesyłkę wychodzi mi taniej. 


Paczki do 15kg zapłacone w góry kosztują 12,49zł, płatne przy odbiorze - 14,99zł. Trzeba byłoby zrobić naprawdę porządne zakupy, żeby przekroczyć te 15kg, jeszcze mi się to nie udało :)

W Gemini znajdziecie spory wybór marek m.in. Avene, Bioderma, Cetaphil, Pharmaceris, Iwostin, Pilomax, Palmers, Physiogel, SVR, Mustela, Tołpa, Eucerin, Seboradin, Uriage, Ziaja, Vichy. Zresztą można sortować dostępne produkty według producenta, więc same możecie sprawdzić co jest dostępne. Nie ma tam naprawdę nielicznych produktów których szukam, a sama strona jest przyjemna i intuicyjna. 

Nie jestem pewna jak działa obsługa, ponieważ do tej pory kontaktowałam się z nią jedynie przed rejestracją, gdy nie mogłam założyć konta bo wyskakiwał mi ciągle jakiś błąd. Wieczorem napisałam w tej sprawie e-mail, a rano już dostałam miłą odpowiedź. Poza tym paczki przychodziły terminowo (choć nie powiem, że bardzo szybko) i bez pomyłek w pakowaniu, więc nie miałam potrzeby korzystania z dodatkowej pomocy. Do tej pory nie zdarzyło się też żeby czegoś brakowało. Dodam również, że robili mi pancerne opakowania z folii bąbelkowej:)

Jeśli chodzi o wady apteki Gemini to jest według mnie jedna dość istotna. Opisy produktów są bardzo krótkie i niestety nie znajdziecie tam składu kosmetyków. Jeśli chcecie porównać np. kilka kremów przed zakupem, to trzeba posiłkować się innymi stronami. Jest to problematyczne, gdy nie wiecie konkretnie który produkt chcecie kupić.

Niestety po moim poście o aptece doz (tam chodzę osobiście odbierać zamówienia) zdarzyło mi się, że najpierw moje zamówienie wisiało jako kompletowane przez jakiś tydzień (zwykle są to max. 3 dni), po kontakcie z główną apteką uzyskałam informację, że dawno je wysłali do tej w której mam je odbierać, a ja nie dostawałam żadnej wiadomości od nich na e-mail czy telefon. Później chyba nawet doszła mi informacja, że odebrałam paczkę, mimo, że jej nie odebrałam... A gdy poszłam nie czekając już na żadne smsy i powiedziałam, że chcę odebrać zamówienie okazało się, że tak, jest już dawno u nich. Niestety przy odbiorze okazało się, że nie ma zamówionej przeze mnie pomadki i nikt mnie o tym nie poinformował, dopiero gdy zapytałam dlaczego płacę mniej. Więc wyszło średnio.

Obecnie na zmianę korzystam z obu aptek, jeśli zamawiam więcej produktów wybieram Gemini, bo różnica cen między nimi jest na tyle duża, że nawet płacąc za przesyłkę bardziej mi się to opłaca. Przy kilku rzeczach wybieram doz, który mam na miejscu (minimalna wartość zamówienia wynosi 20zł).

Jeśli macie jakieś doświadczenia z aptekami internetowymi to chętnie przeczytam Wasze opinie:)


31 komentarzy:

  1. Z Gemini już od lat korzystam. Nawet jutro paka od nich mi dojdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trafiłam:D Dla mnie to czyta przyjemność tam zamawiać i taka radość przy otwieraniu paczki:) Też Ci zawsze nawalą tej folii?

      Usuń
    2. oj folii to oni nie żałują :D
      i dziś jej sporo miałam ;)

      Usuń
  2. W Gemini ceny są rzeczywiście bardzo konkurencyjne. Jedyne, do czego mogę sie przyczepić, to, że zdarza im się trochę długo wysyłać zamówienie. Raz dostaję paczkę po 2 dniach, a ostatnio czekałam prawie tydzień. Lekko się zirytowałam, jak płacę za kuriera, to oczekuję szybkiego dostarczenia przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że oni też czasami niektóre rzeczy najpierw skądś ściągają, dlatego to dłużej trwa. Tygodnia jednak jeszcze nie czekałam.

      Usuń
  3. Dobrze wiedzieć! Nie kupowałam tam i nawet nie miałam pojęcia o tej aptece!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una bardzo Ci ją polecam przy większych zakupach, bo ceny są naprawdę sensowne.

      Usuń
  4. Mam ochotę na zamówienie w Gemini. Ale zwykle potrzebuję jednej rzeczy na gwałt, więc nie zbiera mi się na tyle, żeby zamówienie się opłacało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, i Doz mi ostatnio też podpada. Zamawiam jedno, przysyłają coś innego...

      Usuń
    2. Zoila ja ledwo napisałam o nich dobrego posta i zaczęli odwalać. A wcześniej zamawiałam wiele razy. Mogli mnie poinformować, że np. czegoś nie ma, a nie tak bez słowa. Poza tym nie wiem z jakiego powodu z listy aptek w których mogę odbierać zamówienia zniknęła ta koło mnie... i teraz odbieram w innej.

      Usuń
  5. Z Gemini nie korzystam. W ogóle nie lubię zakupów przez internet.. Ale w DOZ nawet nie wiedziałam, że tak można. Mam tą aptekę niedaleko siebie i nawet ją lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci zatem zamawiać przez internet, bo mają taniej niż stacjonarnie a odbierasz w tym samym miejscu:)

      Usuń
  6. Ja ostatnio też zamawiam wyłącznie w tej aptece :) do tej pory byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze robię tam zamówienie w ddd i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj nie korzystam z aptek internetowych bo potrzebuję jednej rzeczy, więc to co zaoszczędziłabym na produkcie dołożyłabym za przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylin wtedy to się faktycznie zupełnie nie opłaca, dlatego sama zawsze zamawiam dopiero jak mi się zbierze z 5-6 rzeczy.

      Usuń
  9. Słyszałam już o tej aptece, a często zaglądam też na doz :). Jak będę robić zakupy to zaglądne do Gemini :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zawsze porównuję w nich ceny przed zamówieniem i generalnie w większości wygrywa Gemini nawet jeśli dojdzie do tego koszt wysyłki.

      Usuń
  10. A ja mieszkam obok tej apteki i odbieram za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. znam tą aptekę od paru lat i bardzo lubię w niej zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że się skusiłaś i jesteś zadowolona.
    Dzięki gemini można sporo kasy zostawić w portfelu. Czasem różnice są małe, a czasem można dostać coś prawie o połowę taniej. Z drugiej strony można nieźle zaszaleć... Dodajesz kolejny produkt bo taniej, a później sumka niezła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M. doskonale to znam, jeszcze tylko to i to...o i to taniej i później 100zł to minimum:)

      Usuń
  13. Korzystałam już z Apteki Gemini i też jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze o niej nie słyszałam, ale widzę, że jest niedaleko mnie. Ceny bardzo fajne, a za przesyłkę nie będę musiała płacić. Dziękuję za polecenie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aśka proszę bardzo, zazdroszczę, że masz ją blisko, ale to może i lepiej dla mojego portfela:)

      Usuń
  15. ja raczej nie korzystam z aptek internetowych,chadzam do tych na co mam na miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja po Twoim wpisie o DOZ korzystałam raz z ich usług, choć nie osobiście, a przy pomocy mojej mamy i wszystko odbyło się dobrze, choć wydaje mi się, że ceny były średnio korzystne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Joasiu cen nie mają świetnych, Gemini ma zdecydowanie lepsze, ale tu znów dochodzi przesyłka jeśli nie masz obok tej apteki... Dozów jest zdecydowanie więcej. Ja na doz zamawiam jedynie to co trudno mi znaleźć stacjonarnie, bo jeśli chodzi o ogólnodostępne kosmetyki to niestety u nich się nie opłaca. Na dodatek w sprzedaży bezpośredniej mają jeszcze drożej niż on-line ;/

      Usuń
  17. Niestety mojego miasta tam nie ma, ale bardzo lubię aptekę Alecco i Światleku, Lekosfera, Cefarm24 no i DOZ oczywiście chociaż potrzeba min. 20 zł żeby zrobić tam zakupy, ponieważ maja tanio, duży asortyment i odbiór w moim mieście.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już też ze 3 razy zamawiałam w gemini ,,jest super

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystko czytam i w miarę możliwości odpowiadam. Proszę nie spamować, jeśli napiszesz ciekawy komentarz będę wiedziała jak trafić na Twojego bloga:)

Pod wcześniejszymi postami niż najnowszy jest ustawiona moderacja, bym nie przegapiła Twojego komentarza:)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.